Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 671
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mamma har fyra bröder.
B hade cancer (prostata) och blev opererad. Numera frisk sedan många år tillbaka.
LE har elakartad prostatacancer.
R har elakartad prostatacancer.
Nu ska de tvinga NÅ att göra undersökningen med. Seriöst, om han också har det så har ALLA mammas bröder verkligen drabbats..
Just prostatacancer verkar vara mycket påverkad på arvsanlag, jag har hört flera syskon som har drabbats ungefär samtidigt. Bröder kanske jag skulle skriva, systra har väldigt sällan prostatacancer... :idea:

Själv är jag mätt och trött, maken och barnen hämtade mig vid tåget och så åkte vi och åt mat på "våran" kinarestaurang! :love: Personalen kan våra förnamn och maten är underbar! :up:

Är dom säkra på att du "bara" är utbränd? Tänkte bara så att det inte är något annat som spökar.

Hoppas det vänder nu och att du är hemma så länge du behöver det och inte börjar jobba för tidigt.
Ja eller visar inte min mr av bröstryggen något så skulle jag tillen neurolog men ortopeden verkar inte ha så stor koll på det här med psyket och var på vc för att kolla men pratade med läkaren där och så blev det bara åtekom på måndag så får vi fortsätta med provtagning .Vi får se var det landar .jobbigt när man inte kan sova mer än 4 timmar var natt och vaknar vid 3 snåret helt klarvaken .Jobbar halvtid nu men är mindre deprimerad och nere och orkar med något mer än att jobba sedan är det game over

Urk! Sånt där är drygt. Jag kör numer på att lägga mig själv i såna lägen eller helt enkelt låta BARNET vara vaken. Andas, ny dag imorgon! Och jag blir så glad av att läsa att du trivs så bra på jobbet!
Jag brukar också somna själv men ville verkligen se Timbuktu spelar med Thomas Andersson Wij ikväll. + att jag knappt ätit något idag så jag borde få i mig något.
Imorgon ska barnet på konsert med mormor så jag får åka och shoppa ensam :heart

Suck.
Mytomankollegan har fått nytt jobb på ett företag som delar parkering med oss. Platschefen hade mött honom ute och han hade berättat om den hemska olycka han varit med om. Han hade krockat med en långtradare . Lastbilen hade kört över hans bil med sitt ena hjul och han var glad att han fortfarande levde.
Bra det att bilen tydligen gått att köra 8 mil till jobbet och bara hade en lite bucklig front med en tillknycklad strålkastare.

Själv har jag bättre tur och har nyss stängt av plattan under en stor gryta får i kål. Hämtade ett halvt lamm hos grannen och gjorde ett långkok.Det blir en hel hög matlådor imorgon. :d

Kan inte bli av med den här gråtkänslan... Hade behövt att A somnade tidigt så att jag kunde dricka vin och kolla nån såpig film och få det ur mig! Nu känner jag mig ju bara eländig istället :banghead:

Svär över att jag måste in till jobbet imorgon vid lunchtid. Kommer va KAOS pga den där jävla nazistdemonstrationen och motdemonstrationer.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 193
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 316
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 218
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår