Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 686
Status
Stängd för vidare inlägg.
bara jag kan ta mig till gävle stationshus så är det lugnt

'bara rakt fram' är inte precis det för en person som tar miste på sollefteå, skellefteå, helsingborg, helsingör och helsingfors och har gått vilse ett antal gånger i Bollnäs vilket alla säger är omöjligt. BS säger jag! :o

Jag har trååååkigt! :arghh:
Spelar Super Mario och äter glass, är bara såå trist att sitta själv varenda kväll!
Det är inte det minsta kul att vara singel längre :cautious:
I morgon ska ett gäng från klassen ut på krogen, bland annat den snygga hästkillen jag har span på. Och jag kan inte följa med för att jag inte har råd :arghh: Åtminstone inte just den här helgen.

Blev inget tv tittande .Blev att grovdiska och snabeldraken och bära ved .Tänkte ta lite vin men.. det var bara ett½ glas kvar å tänkte men där står en bailys :up:..Hmm den var åxo tom verkar som tanterna haft kul på kvällarna :p men lika bra det då det får bli en cocktail av piller istället så man kan sova utan att ha värk och så är det -18 ute :turd:

Blev inget tv tittande .Blev att grovdiska och snabeldraken och bära ved .Tänkte ta lite vin men.. det var bara ett½ glas kvar å tänkte men där står en bailys :up:..Hmm den var åxo tom verkar som tanterna haft kul på kvällarna :p men lika bra det då det får bli en cocktail av piller istället så man kan sova utan att ha värk och så är det -18 ute :turd:
Det var ju trist med Bailysen,den kunde du tagit med hit så hade jag tömt den åt dig:d , :devil: tant :down:

Ligger i sängen med vuxna hunden och myser :love: Vi lyssnar på radio och hoppas på att datorn ska bli klar med flytt av bilder till extern hårddisk snart. (Det kommer å andra sidan ta måååånga timmar innan allt är klart, tar lite i taget)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 331
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 708
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 323
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 352
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Pass förvaring