Det är "bara rakt fram".
Men när ska du åka?
någon gång under onsdagen, tid spelar ingen roll, men mellan säg 11:00 - 14:00. Brukar bussarna vara fulla då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är "bara rakt fram".
Men när ska du åka?
någon gång under onsdagen, tid spelar ingen roll, men mellan säg 11:00 - 14:00. Brukar bussarna vara fulla då?
Till och med 2 katter, levande blommor och hela gardiner och så plus kattsand och katthår då....
Nope.
Onsdag den här veckan?
Eller ja veckan som kommer då![]()
ja exakt, den 15, första körlektionen den 16![]()
Jag har alla tre+ kattsand och katthår överallt.
Två katter, hela gardiner och blommor!Var det bara min förra som lekte Tarzan gardinerna eller![]()
![]()
![]()
Tänkte det.Jo det går ju att åka 811 till Uppsala från Östhammar.
Åh, jag vill ha en katt
Men jag vill även ha hela gardiner och levande blommor![]()
Jo det går ju att åka 811 till Uppsala från Östhammar.
Det var ju trist med Bailysen,den kunde du tagit med hit så hade jag tömt den åt digBlev inget tv tittande .Blev att grovdiska och snabeldraken och bära ved .Tänkte ta lite vin men.. det var bara ett½ glas kvar å tänkte men där står en bailys..Hmm den var åxo tom verkar som tanterna haft kul på kvällarna
men lika bra det då det får bli en cocktail av piller istället så man kan sova utan att ha värk och så är det -18 ute
![]()
Inga problem jag har en liter tillDet var ju trist med Bailysen,den kunde du tagit med hit så hade jag tömt den åt dig,
tant
![]()