Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 686
Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att barnet ska somna. Mår skit utan egentlig anledning. Jag har väl mått för bra i veckan som gått så det var dags att ta ner mig på jorden igen :meh: :(

Kom precis in efter en aningens kylig kvällspromenad med hunden som for som ett torrt skinn hit och dit i alla räv och rå-spår, slappar just nu i soffan och funderar på om jag ska släpa mig till duschen nu eller om en stund :idea:

@Hyacinth och alla andra som jag inte orkar tagga just nu, det har varit en lång dag så ni får ursäkta ;)

Jag fick efter påtryckningar från både facket och min fina VC igenom min förflyttning i dag :bow: och jag börjar nytt jobb nästa vecka bara några km hemifrån så det känns jättebra :bow:

Min chef som jag snart slipper, tack och lov :rage: Har dock baktalat mig deluxe och jag ska utvärderas men det gör mig absolut ingenting, jag är inte ens orolig för det för jag vet att det hon sagt är rena lögner och inget annat. Jag är bra på mitt jobb, jag följer alla lagar och regler och dom gamla tycker om mig.

I kväll var jag tillbaka, jag jobbar sista helgen på gamla stället efter att ha varit sjukskriven i två veckor och det kändes som rena egoboosten i kväll :o jag har fått höra att jag är saknad och att det är skönt att jag är tillbaka, att det varit tomt utan mig och att dom gamla varit oroliga för mig för att jag varit borta :love: Det känns bra, det bekräftar det jag redan vet, jag är bra på mitt jobb, jag har bara fått en riktig skitchef (vilket facket instämmer om som haft med denna att göra många många gånger tidigare) och en riktig skitkollega men nu slipper jag dom båda snart och kan börja om på ett nytt oskrivet kapitel i mitt liv :banana:

Så i kväll skippar jag smärtstillande och ångestdämpande och öppnar vinet och tar mig ett glas eller två och försöker landa i allt som hänt under dagen ;)

Senast ändrad:
Stackars man...
Han ringde igår och pratade om hur mycket han älskar mig.
Jag som då tagit sömntabletter svarade nåt i stil med : "vad trevligt "
:rofl:
Får nog kompensera det sen

Jag brukar svara: Jag somnar nu men prata på du :rofl:

Har även svarat i sömnen när han ringt efter en kväll på krogen och han har berättar hur mycket han vill sova brevid mig och saknar mig och jag har svarat att vi kan prata om det imorgon istället för det enda jag vill är att fortsätta sova :angel:

Jag blir helt väck och lullig av sömntabletterna, har driftar omkull och gått in i dörrkarmen mm på nätterna när jag varit kissnödig.

Hemma i soffan och nyser och snorar. Stått på Gubbo julmarknad idag med mamma. Börjar bli lite lagom trött, tack vare förkylningen plus möte på jobbet idag så sov jag mindre än 5 timmar, sen bara full far hem till mamma för att hinna till marknaden...

Båda delarna tror jag :p Skyller på väggen att jag glömmer vad allt heter :banghead: Kan det vara en gås på etiketten tro :confused:

Fågel är det men tror inte att det är gås :rofl:

Väggen heter btw hjärna :p ;)

Jag har en glömsk hjärna för det är inget fel på mig :angel:

Får också beskriva saker och ting med andra ord ibland och tappar namn mm hela tiden så det är ingen fara. Tyckte bara det var ett roligt namn du gett drickat men kunde inte komma på vad fasen den hette själv heller :rofl:

Fågel är det men tror inte att det är gås :rofl:

Väggen heter btw hjärna :p ;)

Jag har en glömsk hjärna för det är inget fel på mig :angel:

Får också beskriva saker och ting med andra ord ibland och tappar namn mm hela tiden så det är ingen fara. Tyckte bara det var ett roligt namn du gett drickat men kunde inte komma på vad fasen den hette själv heller :rofl:
Jo så är det .Glömmer allting närminnet är noll och imellanåt så kan jag titta på en sak och jag vet hur jag ska montera ihop den och får inte händerna att göra som jag vill och har fått problem att skriva då jag inte längre har koll på hur många bokstäver det ska vara utan måste skriva i gogel för jag käner inte igen orden längre men tror det börjar gå åt rätt håll igen

Skulle duscha..... tog bort nagellacket och målade naglarna istället. Dumhuvve....

Målade dom igår och dom dög men nääää det hade ju lossnat liiiiiite på ena pekfingret.

Nu måste jag vänta tills naglarna torkat innan jag kan lägga mig och oduschad är jag med.

Får stiga upp kl 6 imorgon så jag hinner duscha innan jag åker.

Vad trött jag blir på mig själv ibland :banghead:

Jo så är det .Glömmer allting närminnet är noll och imellanåt så kan jag titta på en sak och jag vet hur jag ska montera ihop den och får inte händerna att göra som jag vill och har fått problem att skriva då jag inte längre har koll på hur många bokstäver det ska vara utan måste skriva i gogel för jag käner inte igen orden längre men tror det börjar gå åt rätt håll igen

Är dom säkra på att du "bara" är utbränd? Tänkte bara så att det inte är något annat som spökar.

Hoppas det vänder nu och att du är hemma så länge du behöver det och inte börjar jobba för tidigt.

Mamma har fyra bröder.
B hade cancer (prostata) och blev opererad. Numera frisk sedan många år tillbaka.
LE har elakartad prostatacancer.
R har elakartad prostatacancer.
Nu ska de tvinga NÅ att göra undersökningen med. Seriöst, om han också har det så har ALLA mammas bröder verkligen drabbats..

gud vad jag avskyr att behöva leta billigaste priset. Annars hade det bara varit tåg bollnäs uppsala, nada problem, sedan, östhammar uppsala och uppsala bollnäs, igen nada problem

Frågan är om det är så mycket billigare att hålla på och byta? :idea:

13 november:

Avgångstid 10:50 - Ankomsttid 11:50

x-Tåg 8257 (Läge Q)

Gävle:

UL-Tåg

12:37 - 13:50

Jag tror jag kör det och sedan får jag väl skrika på hjälp till @skogaliten när jag ska tillbaka igen på tisdag - om jag får igång min pappas dator då, eftersom det är därför jag åker dit - det var jag som sabbade den när jag försökte återställa till en tidigare punkt eftersom den var långsam och buggig efter Win 10 jävla uppdatering. :meh: Nu försöker den boota från någon mysko X: drive som egentligen är en liten partition någonstans som är till för recovery inte den riktiga C:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 320
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 660
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 323
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 343
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stuterinamn
  • Få skimmel vit