Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga problem jag har en liter tillmen ville inte öppna den Har även 3 lite fågelwhisky .Köpte det då jag var till london i höstas
![]()
Båda delarna tror jagKvittar, pickar eller flyger man efter sådan whiskey?
Båda delarna tror jagSkyller på väggen att jag glömmer vad allt heter
Kan det vara en gås på etiketten tro
![]()
Så var detFamous Grouse?
Stackars man...
Han ringde igår och pratade om hur mycket han älskar mig.
Jag som då tagit sömntabletter svarade nåt i stil med : "vad trevligt "
Får nog kompensera det sen
Båda delarna tror jagSkyller på väggen att jag glömmer vad allt heter
Kan det vara en gås på etiketten tro
![]()
KramVäntar på att barnet ska somna. Mår skit utan egentlig anledning. Jag har väl mått för bra i veckan som gått så det var dags att ta ner mig på jorden igen![]()
![]()
Fågel är det men tror inte att det är gås
Väggen heter btw hjärna![]()
Jag har en glömsk hjärna för det är inget fel på mig
Får också beskriva saker och ting med andra ord ibland och tappar namn mm hela tiden så det är ingen fara. Tyckte bara det var ett roligt namn du gett drickat men kunde inte komma på vad fasen den hette själv heller![]()
Jo så är det .Glömmer allting närminnet är noll och imellanåt så kan jag titta på en sak och jag vet hur jag ska montera ihop den och får inte händerna att göra som jag vill och har fått problem att skriva då jag inte längre har koll på hur många bokstäver det ska vara utan måste skriva i gogel för jag käner inte igen orden längre men tror det börjar gå åt rätt håll igenFågel är det men tror inte att det är gås
Väggen heter btw hjärna![]()
Jag har en glömsk hjärna för det är inget fel på mig
Får också beskriva saker och ting med andra ord ibland och tappar namn mm hela tiden så det är ingen fara. Tyckte bara det var ett roligt namn du gett drickat men kunde inte komma på vad fasen den hette själv heller![]()
Jo så är det .Glömmer allting närminnet är noll och imellanåt så kan jag titta på en sak och jag vet hur jag ska montera ihop den och får inte händerna att göra som jag vill och har fått problem att skriva då jag inte längre har koll på hur många bokstäver det ska vara utan måste skriva i gogel för jag käner inte igen orden längre men tror det börjar gå åt rätt håll igen