Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har slängt igång två tvättmaskiner till och funderar på vad som ska tvättas härnäst. Funderar på att tvätta alla hundarnas lakan osv också... Har tvättstugan till kl 22 så det gäller väl att passa på :meh: Ska ordna med bilder på snödränkta hundar också, och äta chokladglass. Det lockar betydligt mer!

Snart dags att promenera mot festen, men måste in om stallet först och ta in hästarna. Hoppas hunden är kissnödig om en liten stund, så att jag kan lämna henne med gott samvete :/ Vill lämna henne nyrastad.

Har ätit middag - Karins lasagne (färdigt):d med rivna morötter. Efterrätt: Satumas
Nu lite slösurfing innan det är dags för Så mycket bättre på 4an.

Sitter hos mamma och skrattar åt roliga episoder med deras förra katt Lukas :D Han var ute ute på framsidan en gång, kom ett gäng katter och började bråka med honom. Då klev vår dåvarande schäfer fram, drog in Lukas under magen på sig själv och morrade åt de andra katterna :D De fick väldigt bråttom därifrån, sedan var Lukas kungen på gatan
Vår utekatt tycker också det är bra med en schäferbackup om grannkatten blir uppkäftig :) Kan se hur hon sticker ut tungan åt den andre när han flyr :D

Vår utekatt tycker också det är bra med en schäferbackup om grannkatten blir uppkäftig :) Kan se hur hon sticker ut tungan åt den andre när han flyr :D
:D:D:rofl: bra med livvakt haha.

Funderar på hur jag ska lyckas fånga klassens hästkille :angel: Vi har bara lärarledda lektioner en dag i veckan, men han och några till brukar visst sitta där fler dgr i v, så jag får väl masa mig dit och plugga där istället. Hitills har jag bara varit där den dag vi haft genomgångar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 148
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 920
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur