Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 694
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jävla skåningar som inte kan köra bil i snö. Nu kommer jag inte hinna med dagens uppgifter så får väl ringa ögonkliniken och se om jag kan få en ny tid. Med tanke på att jag jobbar måndag till fredag året ut lär en sådan tid inte existera förrän nästa år.
Och ja, jag vet att jag är egoistisk men ändå! :mad:

Jävla skåningar som inte kan köra bil i snö. Nu kommer jag inte hinna med dagens uppgifter så får väl ringa ögonkliniken och se om jag kan få en ny tid. Med tanke på att jag jobbar måndag till fredag året ut lär en sådan tid inte existera förrän nästa år.

Vet inte vad det är för uppgifter men du kan inte skjuta upp en uppgift eller två tills imorgon så du kan ha tid med ögonkliniken?

Den 4e oktober kl. 06.44 avled min pappa. Den känslan jag hade när jag vaknade då är lika illa som känslan jag vaknade med idag och läste att Trump tog hem det. Dessvärre har jag möte med af och fk idag samt dagsjukvården senare så inte kunde man vända sig om, skrika i kudden och somna om och vakna om sisådär 4 år igen.

Aha :( Usch, inte roligt sådant där. Ja, man vill ju heller inte ta ledigt från arbetet för något som ev. tar en timme eller mindre liksom.

Jag kan göra undersökningen nästa år också men det är ju möjligt att jag jobbar måndag till fredag även då.
Om folk bara kunde köra bil så de inte voltade i rondeller så hade det inte funnits något problem :mad:

Jag kommer att bara hänga på katt och hockey sidor, ja och här, för nästa vecka eller månad. Herregud vad är världen på väg. Inte för att jag tror på Hen, men gud nåde oss alla...

Tittade precis ut genom fönstret. Jäklar vad mycket snö det är här nu! Det verkar ha kommit ca 20cm under natten och det snöar fortfarande mycket.

Vaknat och kollat nyheterna. Jag vet inte vad jag ska säga.. Världen känns osäker och jag är glad över att jag inte har satt barn till världen. Det har inte min syster eller kusin heller och med oss dör vår släkt ut. Känns som om det är lika bra.

Funderar på hur jag ska koordinera min utflykt, posten ligger runt hörnet, men bensinstationen och matvaruaffären åt motsatt håll. Måste köpa en stor borste för att få bort snön från taket på min lilla bil och antar jag en kabel till motorvärmare??? Iofs bara -2 så jag antar att det inte är akut, men måste man inte också köpa kylvätska? Är det något mer man ska tänka på?

Vaken, intar kaffe och choklad :d

Vaknade med en hemsk känsla i magen. Världen känns plötsligt ganska osäker. USA behöver utan tvekan en stor portion kärlek och folkvett.
Undrar om det är början på mänsklighetens undergång?

blanda inte in mig i deras körningar nog för att jag är skåning men jag kan köra bil fast det är snö

Ska göra kaffe och prata med en tjejkompis i telefon. Har precis varit ute och halkat på vägarna, snorhalt så äldsta sonens skoltaxi åkte i diket. Allt gick bra med alla inblandade som tur är!

Jag vill också ha så mkt snö
När jag gick över gräsmattan med hundarna så var det snö upp till stövelskaftets kant. Mätte med tumstock när jag kom in, mina stövlar är 37-38cm höga :p Det ska visst snöa fram till kvällen/natten här, så tja, vi lär väl ha en halvmeter snö imorgon...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 396
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 841
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 328
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 397
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka