Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 695
Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara lite en stund? Är så förbannat trött på alla jävla bakslag hela tiden. Plus att jag erkände för mig själv hur jävla illa det faktiskt är förra helgen...

Inte dö men ge upp litegrann, en liten kort stund. Det är säkert svårt att se det själv men du har kommit så jäkla långt på BARA ett år! :love: Det är klart att vissa dagar är värre än andra och ibland kommer de (tyvärr) i rad.

Din mammas kommentar tänker jag inte ens nämna, då kommer Snurris att kontakta mig i rollen som moderator :angel: :D

Strålande sol här idag. Ska dra igång och städa lite. I morgon, tisdag och lördag står det hockey på schemat. Nästa Lördag blir riktigt kul med 22 bussar supporters till Göteborg. :banana:

Kanonväder,bilen uttagen från garaget igen och jag funderar på vad jag ska göra idag förutom att motionera både mig själv o hundarna.

Har beställt från Wish för första gången. Inser att det är krass kvalité på kläderna. Leverans senast den 24/12 :D
Jag hoppas det kommer innan dess iaf.

Snart dags att åka hem. Tonåringen är sjuk, så ingen ridlektion för henne idag. Hade jag vetat det imorse hade jag kunnat åka direkt till stallet, men jag har inga kläder med mig så det är bara att köra dom extra milen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 430
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 866
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 331
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 412
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka