Nej vi verkar inte få det heller![]()
Det är faktiskt horribelt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej vi verkar inte få det heller![]()
Sverige tar emot IS-krigare men vill inte hjälpa oss. Känns lite....snett....Det är faktiskt horribelt!
Ska jobba 2 timmar per dag.Blev sjukskriven 50% i en månad
Ska upp till Västerås i helgen. Är framme sent på fredag. På lördag ska vi kolla stall + träffa folk för att gå igenom foton. På söndag ska vi tydligen iväg till hans mamma från kl 10-18 (då mitt tåg går, jag är framme i staden där jag har praktik runt 22 efter att ha bytt tåget mot bil). Bara tanken på att inte få en dag utan att flänga runt gör att jag vill lägga mig ner på golvet och spela död. Allra helst att göra det på söndag morgon, så jag kan ha mina katter omkring mig tills jag bestämmer mig för att återuppstå.
Idag kan jag inte ens minnas vad jag gjort mer än enstaka fragment, och jag kan inte för mitt liv komma på vilka jag mötte igår eller vad jag gjorde då.
Känner mig aningen mer utvilad, men om det beror på att jag sov tio timmar inatt eller om det är för att hjärnan inte tar in/bearbetar/lagrar saker vet jag inte.
Men kvar på samma skitställeSka jobba 2 timmar per dag.
Det är ganska intressant att det är den enda staden i Sverige som totalt packar ihop vid snö och ändå så har vi vinter varje år.![]()
En bra dag på jobbet där jag ser fram emot semestern med sambon byttes till gråt. Vi får ingen barnlöshetsutredning för vi är inte folkbokförda tillsammans (medvetet val och det kommer inte ske de närmaste tre åren). Vi lär få spara pengar för att söka hjälp utomlands.
Får se om vi får ställa in oss på att bli barnlösa.
Ska upp till Västerås i helgen. Är framme sent på fredag. På lördag ska vi kolla stall + träffa folk för att gå igenom foton. På söndag ska vi tydligen iväg till hans mamma från kl 10-18 (då mitt tåg går, jag är framme i staden där jag har praktik runt 22 efter att ha bytt tåget mot bil). Bara tanken på att inte få en dag utan att flänga runt gör att jag vill lägga mig ner på golvet och spela död. Allra helst att göra det på söndag morgon, så jag kan ha mina katter omkring mig tills jag bestämmer mig för att återuppstå.
Idag kan jag inte ens minnas vad jag gjort mer än enstaka fragment, och jag kan inte för mitt liv komma på vilka jag mötte igår eller vad jag gjorde då.
Känner mig aningen mer utvilad, men om det beror på att jag sov tio timmar inatt eller om det är för att hjärnan inte tar in/bearbetar/lagrar saker vet jag inte.
Du får göra som jag .Tanten hade köpt kilovis med morötter innan hon åkte och snål som jag är så sitter jag och knaprar morötter och äter torkat älgkött framför tv på kvällarna iställer för ostbågar och chips ..Fungerar faktiskt bra ,Verkar inte spela någon roll bara man har något att tugga påPå väg hem från gymmet där jag och en kompis lyckades springa över 1 km utan problem. Eftersom jag alltid haft kass kondition är detta låga mål en great success för mig! Att jag stod utanför gymmet och laddade med en chokladboll innan behöver vi inte tala om. Eller nämna de något ondsinta blickar jag fick inifrån gymmet av de som sprang på löpbanden.Eller att min man har köpt 2 bakelser som står hemma och väntar.
![]()