Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 692
Status
Stängd för vidare inlägg.
Just betalat en herrans massa pengar. Skrev in mig idag för en intensivkurs på körskolan. Bestämde mig för att det är det allra bästa. Första lektionen på onsdag nästa vecka. Nu ska jag bara få tag på min medarbetare så han kan prata med en kompis om att övningsköra, ja och enligt mycket goda råd från @athena_arabians fixa med bilen. Vad var det nu igen, kolla rätt kabel. vinterdäck duh, glykol och olja (filter) kollad hos mack. Glykolmätare. isskrapa för vindrutan, långskaftad borste för att bli av med snön. Något mer som jag glömt i min förvirring?

En emotionellt ansträngande dag. Samtal med uppjagad kollega. Samtal med ytterligare uppjagad annan kollega. Mail till chefen. Samtal samtal. Kanske blir det lunch? Sedan möte. Sedan ska jag på opera ikväll och vara kulturell.

Tvärslocknade visst i soffan efter frukost. Jag har en begynnande migrän som vägrar ge med sig. Kände av den igår och hoppades att den skulle gå över om jag tog naproxen och sov. Hade fel.

Min vårdcentralsläkare hörde av sig. Jag bad att de skulle ta blodvärde när jag tog prover igår. Han ringde om det. Jag har 90. Inte konstigt att jag är lite trött.....
Fantastiska läkaren sa att han precis innan lagt på efter samtal med hematologen. De tror som han att jag behöver EPO. Så nästa vecka ska jag ta mer prover och med lite tur får jag börja med EPO och slipper ta mina mängder med järntabletter. Jag har ju massor av järn i depåerna men alldeles för lite i blodet. Har haft lågt blodvärde i runt 40 år men ingen har brytt sig.

Jag :love: min vårdcentralsläkare.

Jättesugen på saffransgifflar och pepsi Max.

Men min bil är typ täckt av 50cm snö. Och jag orkar bara inte sopa av den. Tittar på Discon som sambon sopade av igår men jag har ställt av den och då kör jag inte av princip. Inte ens 1km till affären.

Min vårdcentralsläkare hörde av sig. Jag bad att de skulle ta blodvärde när jag tog prover igår. Han ringde om det. Jag har 90. Inte konstigt att jag är lite trött.....
Fantastiska läkaren sa att han precis innan lagt på efter samtal med hematologen. De tror som han att jag behöver EPO. Så nästa vecka ska jag ta mer prover och med lite tur får jag börja med EPO och slipper ta mina mängder med järntabletter. Jag har ju massor av järn i depåerna men alldeles för lite i blodet. Har haft lågt blodvärde i runt 40 år men ingen har brytt sig.

Jag :love: min vårdcentralsläkare.

Doping! O_o :nailbiting: :D

Vi vill absolut ha vår tanten dopad och pigg :heart

Fått tummen loss och fyllt på mat till fåglarna ute (fan vad de äter!) och fyllt bilen med sopsortering som jag inte orkar åka med idag. Men allt skräp är ute från huset iaf :up:
Annie håller på att tjata ihjäl sig om att hon vill ha uppmärksamhet så jag får väl gå ner till stallet skulle jag tro.

Suck, föll för frestelsen och köpte en massa onyttigt skräp på ICA, chips, kakor, glass och läsk. Jag är absolut hopplös ibland. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 377
Senast: tanten
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 834
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 327
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 384
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka