Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Minus 9,5 här nu. Blåser rejält ute. Det knakar i mitt gamla spänntak med. Låter skumt. Strax efter midnatt fick jag besök av en god vän. Var riktigt kul att se han igen.
Kollar hockeyn nu.
Det kanske lugnar sig för här blåser det inte och ingen mer snö................än!

Som vanligt när det gäller Sverige-Kanada så går det åt helvete. Fattar inte varför jag hade något hopp innan.
Men huvudsaken är att dom spelar bra tycker jag. Sen hoppas jag att även om dom förlorar att media är snälla mot dom. Det är ju trots allt unga grabbar.

Men huvudsaken är att dom spelar bra tycker jag. Sen hoppas jag att även om dom förlorar att media är snälla mot dom. Det är ju trots allt unga grabbar.

Jo jag vet, men jag avskyr kanadickernas arrogans, hänger för mycket på HF boards och står inte ut med dem. För att inte tala om kanadensisk media. Grrrr.

-15 på väg hem från jobbet. Åkte från jobbet vid fyra, helt slut. Hade som sagt förvarnat chefen, så det borde inte ställa till några problem. Gjort det jag ska också, förutom att grovstäda de två badrum som låg i schemat idag. Tyckte det var bättre att orka städa allt än att ta dom och sen bli helt slutkörd.. Tog mig ett varmt bad när jag kom hem, vilket nog var dumt för jag skulle ha tagit tempen först. Men får göra det innan jag lägger mig.

Vaknade med ont i halsen, hosta och ont i bröstet/ryggen och, som alltid, igenkloggade bihålor. Borde kanske be vet ta kvarkaprov på mig med :cautious:

Lätt nojjig för att få lunginflammation igen. Kändes så här sist jag fick det med. :yuck: Nu har jag kanske nojjat om samma sak några fler gånger än så här dock utan att det blivit något :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 251
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 486
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31