Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HunddejtJag har -17 hos mig för tillfället. Kommer bli en kall hunddejt ikväll, om han inte bangar förstås!
Hahaha!HunddejtÄr det så man kallar det nu
![]()
Har ingen annan uppvärmning än kamin (förutom elelement som jag inte vill använda), så varmaste rummet håller 17 grader (i badrummet är det 15). Ute är det -13 grader just nu.... Misstänker att det tänker bli ännu kallare i natt.....Jag har ff "bara" -7,har inte ens tänt kaminen än dock höjde jag luftvärmepumpen innan jag la mig i morse.
Jag tycker det är jättebra att du tänker på att du skall klara dig ekonomiskt men samtidigt tycker jag också att man kan njuta av en ekonomisk lättnad på rätt sätt. Vilket du tycks göra. Dvs du ser till att bli av med gamla synder. Vilket i sin tur förenklar för dig om ni skulle separera.Ganska roligt när man får sambons plånbok med sig till affären bara för att använda hans Icakort.
Men men han envisades så.
Och ja han vet mycket väl om hur min ekonomi ser ut.
Jag är väl lite för mycket "kan själv" just nu så han får vara lite envis.
Men det ska vara rättvist och allt blir ju dyrare nu när det ska lagas mat varje dag
Men jag har sagt att jag fortfarande måste tänka som ensam för att inte bli för bortskämd med att det finns pengar.
Skulle förhållandet inte hålla så måste jag ju kunna leva som förut igen.
Men under tiden ska jag använda överskottet till att betala av skulder så kanske blir bra så småningom![]()
Jag antar att du filmar så vi också får se dig öva?Övar lite riverdance i väntan på besök.![]()
Nej! BeklagarVi har fått kvarka![]()
Nja, det var lite sämre med det...Jag antar att du filmar så vi också får se dig öva?![]()
![]()
Ja, jag vill egentligen gå en kurs i det, men det finns inga i Sverige, har googlat. Det finns i Dublin, men lite långt att åka för en danskurs.Underbart![]()
Mina grabbar får pc nu så bör det vända för dem. Alla utom en lösdrift är smittade och smittspridarna (dolda smittbärare) är identifierade. Prinsessan har bara höjd temp utöver snoret så jag hoppas hon klarar det bra.Nej! Beklagar
Hoppas ni friskar på er snabbt (hästarna alltså). Inget roligt sånt där![]()