Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är inte så kallt, min termometer har lagt av men jag dog inte av kyla när jag var ute och satte på fläkten i bilen för en stund sen. Dock försökte inte ens katten som alltid hoppar ut på morgonkvisten att gå ut så det är nog kallare än jag tror.... :cautious: dom lovade -20 här. Får väl se vad bilen visar sen på väg till jobbet...
Sömnappen väckte mig 20 min innan utsatt tid men iofs inom spannet jag valt men nej, jag ville faktiskt sova 20 min till! :banghead: "dödstrött" :meh:

-18 typ.

Ponnyerna ser ut som isbitar.

Behövde inte ens ropa för att de skulle komma och äta trots att det är vinterns första morgonfodring :D

Nu försöker jag få fart på brasan, den är lite grinig på morgonen.

Kallt inne nu
Frös så jag hackade tänder när jag skulle på toa inatt.
Får nog skaffa ett par element om det ska vara då här kallt.
Och tätningslister till fönstren

-18 typ.

Ponnyerna ser ut som isbitar.

Behövde inte ens ropa för att de skulle komma och äta trots att det är vinterns första morgonfodring :D

Nu försöker jag få fart på brasan, den är lite grinig på morgonen.

Nu är det fart på elden :D

Sambon snarkar vidare och Edwind har smugit upp i sängen :angel:

Funderar på att sätta mig vid datorn och gå igenom resten av grammatikdiagnoserna. Lär ändå inte somna om nu :idea:

Nu är det fart på elden :D

Sambon snarkar vidare och Edwind har smugit upp i sängen :angel:

Funderar på att sätta mig vid datorn och gå igenom resten av grammatikdiagnoserna. Lär ändå inte somna om nu :idea:
Katten kröp under täcket hon.
Sambon har gått till jobbet och jag la mig för att sova en stund till.
Minus 21 ute nu
Var minus 28 för 5 timmar sen

Det här med att plocka ögonbrynen är ju inte speciellt skönt direkt, men nödvändigt eftersom mina ser förjävliga ut. Finns det inget mindre smärtsamt sätt att göra det på? :p
Orkar inte läsa igenom hela tråden för att se om någon tipsat om detta: om du håller emot med ett finger på huden när du plockar så gör det kanske mindre ont. Det brukar fungera för mig iallafall.

Jag vet inte vad jag ska säga till chefen i em när jag ska avlägga rapport om hur jag mår. Inte haft någon feber under dagen/natten mer än max 0.7 graders höjning, men jag kraxar fortfarande som en kråka och har ont i halsen. Jag känner att jag egentligen inte har råd att vara hemma från jobbet men vill inte bli värre... Får väl se hur jag mår när jag vaknar.

Grammatiska diagnoser utförda.

Över förväntan lyckat :D

Ska läsa på lite mer och sedan göra provet på söndag tror jag. Eller imorgon om jag känner mig mogen.

Kvar nu är att läsa 1984 och skriva en analys om den.

Sedan min stora fasa, ett tal. Som ska genomföras inför läraren per telefon :eek:

Jag blir vansinnig. Det är så jäkla varmt i min lägenhet att jag måste öppna balkongdörren i sovrummet och ett av fönsterna i vardagsrummet. Jag har försökt skruva ner elementen men gör uppenbarligen något fel eller så är de sönder för de är stekheta. Till och med katten tycker det är för varmt precis bredvid och det här är en tunnhårig burma som tyckte att ligga på yllekläder i en svart sopsäck i gasande sol i somras var skönt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 246
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 447
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?