Står det Förfrågningar eller "personer du kanske känner?"Men går det att se om det är någon som skickat vänförfrågan eller om det är jävla facebook som försöker koppla ihop mig med folk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står det Förfrågningar eller "personer du kanske känner?"Men går det att se om det är någon som skickat vänförfrågan eller om det är jävla facebook som försöker koppla ihop mig med folk?
Därför jag skrev det, hade ni kunnat se mig hade jag inte skrivit så t ex.Vi ser inte dig så vi vet inte om du störtlipar![]()
Men du tar ju upp saken på ett forum och undrar varför det blev så, prova att bara skaka av dig saker istället för att älta dem.Jag har inte tagit det personligt? Om jag hade gjort det hade jag störtlipat just nu och det gör jag inte.
Jo, jag var inne där och fipplade. Ville ställa in att ingen skulle få skicka vänförfrågan, men det gick ju inte@aprilmaj
När du går in på sekretess så kan du ställa in vilka som får skicka vänförfrågan till dig.
Därför jag skrev det, hade ni kunnat se mig hade jag inte skrivit så t ex.![]()
Nej, jag tar inte åt mig. Ville ändå inte tjafsa med personen så bättre att avsluta samtalet lite snyggt istället och forsätta imorgon, speciellt om personen verkar sur/irriterad och kanske är på bättre humör imorrn istället.Fast å andra sidan, får du den körningen lär du få veta tiderna då, eller hur? Jag börjar ju få en ganska bra inblick i transportledarens uppgifter och de har tusen järn i elden på en gång. Ta inte åt dig, de ger dig den info du behöver. Saker som är irrelevant för dem struntar de i, och din fråga var antagligen en sån sak.
Bajs är vad det är. Och allt är ju relativt, om man säger så. VIP i min värld är kanske - tja, bajs i din världBajs, känner du sådana![]()
Att du öht tar upp saken här tyder på att du tar åt dig och ältar händelsen...Nej, jag tar inte åt mig. Ville ändå inte tjafsa med personen så bättre att avsluta samtalet lite snyggt istället och forsätta imorgon, speciellt om personen verkar sur/irriterad och kanske är på bättre humör imorrn istället.
Hade du kunnat se mig just nu, så hade du sett jag lite retsamt/skämtsamt pekat långfinger åt dig alternativt hytt med näven skämtsamt.Mäh du kanske ljuger
Du kanske sitter där och gråter i en kudde![]()
Jag ska gå in och kolla.Står det Förfrågningar eller "personer du kanske känner?"
Nope, man kan ta upp saker utan att för den delen ha tagit åt sig, förresten ältar jag inget, det är första gången jag skriver något om det. Hade jag dock skrivit flera gånger innan om samma sak, ja då kan jag köpa att jag ältat, men inte nu.Att du öht tar upp saken här tyder på att du tar åt dig och ältar händelsen...
Så man får inte fråga även om man inte tagit åt sig?Men du tar ju upp saken på ett forum och undrar varför det blev så, prova att bara skaka av dig saker istället för att älta dem.
En nigeriansk prins som behöver hjälp att föra ut pengar?!Nej, inte easy peasyDet kan ju vara en Very Important Person som skickat vänförfrågan
![]()
Mycket väl medveten om det, har inte gått sjukskriven hela livet så jag kan avtalen och vet även att alla arbetsplatser har olika förfaranden om godkännande av veckor.
Det står "personer du kanske känner". Puh! Eller?Står det Förfrågningar eller "personer du kanske känner?"
Så man får inte fråga även om man inte tagit åt sig?
Hade jag tagit åt mig på riktigt hade jag inte suttit här nu, det kan jag lova. Då hade jag legat i sängen och storlipat, men det gör jag inte. Jag ställer mest frågot för att jag är nyfiken, inte för att jag för den sakens skull tagit åt mig.
Japp, ibland tycker FB att du behöver utöka din vänkrets!Det står "personer du kanske känner". Puh! Eller?
Det är dock ett, bara ett, namn som sticker ut, ett som inte är med i den där slutna gruppen. Hur har det namnet hittat dit? Är det alltså-facebook som styr och ställer och har sig?
Han är MIN, bara så du vet!En nigeriansk prins som behöver hjälp att föra ut pengar?!![]()