Nej gör jag inte alls och jag hoppas verkligen att ingen annan gör det heller.Jag börjar misstänka att ni hatar mig idag![]()
*går ut och tar en cigg* hoppas du inte blir avundsjuk på det (har för mig du inte blossar*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej gör jag inte alls och jag hoppas verkligen att ingen annan gör det heller.Jag börjar misstänka att ni hatar mig idag![]()
Jag gör dig sällskap med ciggen.Nej gör jag inte alls och jag hoppas verkligen att ingen annan gör det heller.
*går ut och tar en cigg* hoppas du inte blir avundsjuk på det (har för mig du inte blossar*
Jag gör dig sällskap med ciggen.
Får du inte röka heller? StackareJag är duktigt röksugen med...
Jag lovar att jag ska göra allt jag kan för att hålla mig ifrån att skada mig själv.
Jag hoppas också på det.
Finns inte en chans
Men tack!!!Och här är en liten norsk låt som beskriver lite av vad du känner, kanske inte helt din musikstil, men säger ganska tydligt att efter mörker blir det åter ljust
Får du inte röka heller? Stackare
Värst är känslan av att dom små krypen har kalasat fritt på min nakna kropp varenda natt i flera veckor@EmmaW fy helvete vad hemskt! Hoppas att det är något annat![]()
Blääää jag lider verkligen med dig @EmmaW@ainasoja @Kethets och @hallonsaft
Jag hade tagit silverfiskar alla gånger här..... Jag har troligtvis drabbats av vägglösssom legat i dvala sen innan jag flyttade in. Jag sover sen den andra hunden togs bort numera på bottenvåningen för att hålla vovvan sällskap och har sen dess fått utslag som kliar förgävligt
så pass att jag numera springer till vc för hjälp
vilket aldrig händer i första taget.
Jag hittade en "lusdjävel" i dag. Den var död som tur var men den lär knappast vara ensam
Min vän "biologen" skrek vägglus i högan sky och jag har nu mailat Anticimex bilder och väntar på det slutgiltiga svaret....![]()
Jag hade tagit mig ut på bår om så behövdes.Hade inte tagit mig ut på egen hand ens![]()
Finns inte en chans
Men tyvärr har jag inget val
Läkaren sa bara : jag vet inte varför du är sjukskriven
Utan sjukskrivningen ingen arbetsträning utan rakt in på bara.
Så om jag skriver märkliga inlägg här vet ni varför, hjärnan har redan börjat stänga ner.
Bara av tanken på att vistas en hel dag i barngrupp och försöka göra nåt vettigt av det. Fasan är om en förälder ringer och vill nåt och hjärnan inte är med
Värst är känslan av att dom små krypen har kalasat fritt på min nakna kropp varenda natt i flera veckor
På ett sätt vill jag nästan att det ska vara så för den här klådan och utslagen tar verkligen musten ur mig och då vet jag äntligen vad det beror på men jag vill så klart inte ha vägglöss![]()
Jag hade tagit mig ut på bår om så behövdes.
//bumpo som smet från strokeenheten för att röka...
Utan sjukskrivning skiter de i vilketMen vad säger Fk om det? Dom brukar vilja att man arbrtstränar först på rehabersättning.
Vilken elak läkare du har!
Bara för att jag flyttat och bytt vc...Men vad säger Fk om det? Dom brukar vilja att man arbrtstränar först på rehabersättning.
Vilken elak läkare du har!