Det hade jag bannemig varit värd! Men...ptjaLäste 30 000![]()
Dock hade även TH positiva nyheter (wow...) och betalar ut 7250:-

Och, om ödet nu fortsätter vara på min sida vet jag vad jag ska göra ikväll!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade jag bannemig varit värd! Men...ptjaLäste 30 000![]()
JäääjDå kommer jag upp så fikar vi hemma ☺
Wohooo awesome juGick ned och skulle hämta posten. Såg vaktmästaren, drog med honom upp. Han kollade, insåg den var knas och ska nu felanmäla den. Ren tur att han var här idag ^^
Jag vill ha hönor. Och getter
De blir aldrig nöjda.Fixat jobb på 3 timmar i veckan och då börjar både AF och FK att knorra.
Det måste vara minst 10 timmar per vecka enligt dom men då är det arbetsprövning. Detta är en anställning på 3 timmar.
Får väl jaga vidare.
Åh...har du sett sånna där afrikanska dvärggetter?Jag vill ha hönor. Och getter
Ja, det var njursten jag funderade på när du nämnde blod i urinen ... Usch, varken det eller gallsten är något man önskar sig, har jag förstått. Hoppas att de får ordning på dig, oavsett vilket det är! Du har ju liksom lite att tampas med ändå ...Misstänkt njursten eller gallsten. Idag har jag dock en hemsk värk i ryggen så jag misstänker själv njursten.
Hade även blod i urinen så det låter mer som njursten.
Näää måste Bildgoogla asapÅh...har du sett sånna där afrikanska dvärggetter?
Så sjukt söta! Inte mycket större än Skägget![]()
De blir aldrig nöjda.
Ja, det var njursten jag funderade på när du nämnde blod i urinen ... Usch, varken det eller gallsten är något man önskar sig, har jag förstått. Hoppas att de får ordning på dig, oavsett vilket det är! Du har ju liksom lite att tampas med ändå ...
Låter som öroninflammation/öronkatarr och att trumhinnan spruckit. Inget farligt men låter som en god idé att kolla upp. Krya på örat.Väntar på att fara till läkaren för andra gången i veckan!
Rinner vätska ur öratde är inte bra va?
Fixat jobb på 3 timmar i veckan och då börjar både AF och FK att knorra.
Det måste vara minst 10 timmar per vecka enligt dom men då är det arbetsprövning. Detta är en anställning på 3 timmar.
Får väl jaga vidare.
Misstänker det oxå, var/är öronbarn dessutom men man kunde ju som önska att man fick slippa det i vuxen ålder!Låter som öroninflammation/öronkatarr och att trumhinnan spruckit. Inget farligt men låter som en god idé att kolla upp. Krya på örat.