Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fixat jobb på 3 timmar i veckan och då börjar både AF och FK att knorra.

Det måste vara minst 10 timmar per vecka enligt dom men då är det arbetsprövning. Detta är en anställning på 3 timmar.

Får väl jaga vidare.

Fixat jobb på 3 timmar i veckan och då börjar både AF och FK att knorra.

Det måste vara minst 10 timmar per vecka enligt dom men då är det arbetsprövning. Detta är en anställning på 3 timmar.

Får väl jaga vidare.
De blir aldrig nöjda.

Jag har fått svar från Anticimex att det troligtvis "bara" är en fluglus. Men jag ska åka och länna in den för säkerhet skull.

Det betyder att jag måste åka till vc och klä av mig i bara underkläderna inför min snygga läkare :angel: full med sönderkliade utslag och blemmor över hela kroppen :o .... Alltså det vet i fasen om jag inte hade föredragit vägglöss framför detta :devil:

Misstänkt njursten eller gallsten. Idag har jag dock en hemsk värk i ryggen så jag misstänker själv njursten.

Hade även blod i urinen så det låter mer som njursten.
Ja, det var njursten jag funderade på när du nämnde blod i urinen ... Usch, varken det eller gallsten är något man önskar sig, har jag förstått. Hoppas att de får ordning på dig, oavsett vilket det är! Du har ju liksom lite att tampas med ändå ...

Ja, det var njursten jag funderade på när du nämnde blod i urinen ... Usch, varken det eller gallsten är något man önskar sig, har jag förstått. Hoppas att de får ordning på dig, oavsett vilket det är! Du har ju liksom lite att tampas med ändå ...

Idag står jag ut med smärtan även om det värker rätt rejält.

Hoppas jag kan kissa ut dom här stenarna med, har lyckats med det tidigare så det borde gå även denna gång :banana:

Väntar på att fara till läkaren för andra gången i veckan!
Rinner vätska ur örat :yuck: de är inte bra va?

Väntar på att fara till läkaren för andra gången i veckan!
Rinner vätska ur örat :yuck: de är inte bra va?
Låter som öroninflammation/öronkatarr och att trumhinnan spruckit. Inget farligt men låter som en god idé att kolla upp. Krya på örat.

Yes ! jag är klar med tvätten, men jag hade visst inte dragit igång torksskåpet sista svängen eftersom telefonen ringde så klantade jag till det lite, så nu hänger det en del hemma som på kuppen kommer få lite extra päls på sig.
grundplanen var ju torrt och in i skåpen direkt, attans men kunde vara värre.

Låter som öroninflammation/öronkatarr och att trumhinnan spruckit. Inget farligt men låter som en god idé att kolla upp. Krya på örat.
Misstänker det oxå, var/är öronbarn dessutom men man kunde ju som önska att man fick slippa det i vuxen ålder!

Senaste var 2014... men de är ju en klar förbättring mot för flera gånger/år :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 89 90 91
Svar
1 807
· Visningar
63 821
Senast: Klara
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 627
Senast: doppler
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
795
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 364
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025