Jag har gjort många fadäsen med halvkändisar, vägrat servera en av Luleå Hockeys gamla målvakter pga att han trängde sig vid baren, sagt åt landstingsrådet att hen ska nyktra till innan det är aktuellt med någon ny öl, frågat en svensk landspelare i basket om han kan hjälpa mig byta glödlampa på jobbet ( min chef höll på att avlida, jag hade ingen aning om att min stamkund var basketspelare ), frågat en Luleå Hockeyspelare som jag klippte om han var duktig på någon sport, hejjat glatt på Jonas Gardell och ropat: Det var länge sedan man såg dig. Jonas såg rätt konfunderat ut och jag förstod ingenting föränn 5 min senare....
Skällt ut Lars-Åke Wilhelmson aka Babsan pga att han sprang in i mig så jag fick öl över hela tröjan. När jag insåg vem det var så sa jag glatt: Ah, det är ju du som är Babsan. Kände inte igen dig utan din lila peruk. Är du en HAN nu eller?
Jag skällde på Linda Rosings son för att han bröt reglerna upprepade gånger på badavdelningen. Till sist gick jag till hans mor och sa att det var sista chansen annars åkte han ut. Jag förklarade även för henne att vi fortfarande (hade sagt till tidigare) hade en noll tolerans på alkohol i poolen och det gällde även när jag vände ryggen till ......jag hade ingen aning om vem dom var förrän efteråt. Min kollega höll på att dö av skratt