Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bombarderar alla som vet något om nått jag undrar över hela tiden. Jag måste verkligen veta allt. Tror att det har med känslan av kontroll att göra.
Jag vet inte, jag förstår dem lite men samtidigt inte. Och att jag inte kan utvecklas känns ju lite ... hm, inte så stödjande direkt. Lite inskränkt kanske. Fick känslan att jag tillförde typ inget.@Asko kul att min Ranelid-incident muntrade upp dagen iaf lite. Vad gäller det andra vilka jävla rövar som säger så...
Ska äta räkor men det pissregnar så de blir inga rökta räkor![]()
Fast regn är ju bra, då blir kol och ved blöt och det blir mer rök när det väl tar fyr ...
Det är också en tanke, en väldigt bra tanke.Jag tror att det är så "enkelt" som att kunskap är makt.
Här skiner solen så om jag kunde skulle jag kunna röka räkor @athena_arabians. Det låter mycket gott och skulle komplettera min fisk. Vi ska köpa ny grill så det kan bli en med rökmöjlighet. Känner mig lite sugen på det![]()
Burr vad kallt det ser ut på din bild @athena_arabians. Hur gör man om man vill röka i grillen? Vad är meckigt och hur jävla fel kan det gå?
Man kan röka i vilken grill som helst fast det är lite meckigt. Det är betydligt enklare i en lokgrill (som jag också har).
Fast absolut enklast är att ha en dedikerad rök![]()
![]()
Burr vad kallt det ser ut på din bild @athena_arabians. Hur gör man om man vill röka i grillen? Vad är meckigt och hur jävla fel kan det gå?
Fast det finns ju röklådor man sätter/lägger in i grillen, så torde ju inte vara så svårt.