R
Reykjavik
Jag är grymt uttråkad men blir trött för minsta lilla ansträngning.
Då är vi två
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är grymt uttråkad men blir trött för minsta lilla ansträngning.
Är juridiken jag famlar lite i blindo om.Varsågod. Har du frågor så fråga på. Dock är jag bättre på den rent juridiska biten än på de utsattas situation.
Är juridiken jag famlar lite i blindo om.
Det är det. Att inte bli trodd har varit min värsta mardröm under hela processen.Det låter jättebra tycker jag! Det viktiga är att de trodde på dig och att han åker in.
Det är antagligen så. Jag vill inte låta honom styra mig längre. Jag, och bara jag, ska ha kontrollen över mitt liv.Det tror jag är ett tecken på att du vill gå vidare nu! Att du är redo att lägga skiten bakom dig. Det är jättebra!
Det förstår jag. Tänk på de stackare som är trovärdiga men där gärningsmannen går fri i brist på bevis.Det är det. Att inte bli trodd har varit min värsta mardröm under hela processen.
@tornblomma jag är djupt besviken över att jag inte fått ett fashionutlåtande om den fina klänningen jag visade dig tidigare i tråden.
(Fast det kanske är en talande tystnad ...)
Det måste vara vidrigt. Jag hade iaf fördelen av att den övriga bevisningen var stark nog för en fällande dom.Det förstår jag. Tänk på de stackare som är trovärdiga men där gärningsmannen går fri i brist på bevis.
Att de trodde på dig är också ett bra sätt att trycka till en lögnare.
Hon sitter nog och syr as we speak. Applikationer.Eller så är @tornblomma stum av beundran och vet inte vad hon ska säga![]()
Hon sitter nog och syr as we speak. Applikationer.
Ska hon sy lika fint som den så får hon allt dra i sig en box.Absolut. Med ett glas vin för att få rätta känslan på klänningen![]()
Smyger in och tackar återigen för alla fina ord och att ni är så rara här.
Stor varm kram till er alla, ingen nämnd och ingen glömd.
Det har varit en svår dag, sörjer min häst och mamma opererades.
Operationen gick bra och hon får veta vad vi har med för cancer att göra nästa vecka.
Den misshandlade kvinnan har det ganska bra för tillfället. Hon har fått kläder på kroppen och hygienartiklar av en fantastisk användare här i tråden (vet inte om du vill vara anonym, du får gärna träda fram om du vill för din insats var helt otrolig! ) och hon bor nu i en grupp med "sina egna" som vet om situationen och kan skydda henne.
Jag drar mig undan lite igen, är trött och ledsen och har inget skoj att tillföra tråden just nu känner jag men vi ses säkert snart.
Kram!
Jag bombarderar alla som vet något om nått jag undrar över hela tiden. Jag måste verkligen veta allt. Tror att det har med känslan av kontroll att göra.Då så. Stöter du på fler frågor och inte vill ta med din advokat så är du varmt välkommen att fråga på.
Jag hade totalt missat ditt inlägg här. Stor varm kram till både dig och din mor och far. Jag hoppas ni allhopa snart mår bättreSmyger in och tackar återigen för alla fina ord och att ni är så rara här.
Stor varm kram till er alla, ingen nämnd och ingen glömd.
Det har varit en svår dag, sörjer min häst och mamma opererades.
Operationen gick bra och hon får veta vad vi har med för cancer att göra nästa vecka.
Den misshandlade kvinnan har det ganska bra för tillfället. Hon har fått kläder på kroppen och hygienartiklar av en fantastisk användare här i tråden (vet inte om du vill vara anonym, du får gärna träda fram om du vill för din insats var helt otrolig! ) och hon bor nu i en grupp med "sina egna" som vet om situationen och kan skydda henne.
Jag drar mig undan lite igen, är trött och ledsen och har inget skoj att tillföra tråden just nu känner jag men vi ses säkert snart.
Kram!
Ogilla som faan! Hoppas allt är okej med dig iaf. Kram om du vill ha.Dagens och helgens planer kraschade totalt, ligger nedbäddad.
Spanar in här om jag orkar.
![]()