Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är det. Att inte bli trodd har varit min värsta mardröm under hela processen.
Det förstår jag. Tänk på de stackare som är trovärdiga men där gärningsmannen går fri i brist på bevis.

Att de trodde på dig är också ett bra sätt att trycka till en lögnare.

Det förstår jag. Tänk på de stackare som är trovärdiga men där gärningsmannen går fri i brist på bevis.

Att de trodde på dig är också ett bra sätt att trycka till en lögnare.
Det måste vara vidrigt. Jag hade iaf fördelen av att den övriga bevisningen var stark nog för en fällande dom.

Smyger in och tackar återigen för alla fina ord och att ni är så rara här.
Stor varm kram till er alla, ingen nämnd och ingen glömd.
Det har varit en svår dag, sörjer min häst och mamma opererades.
Operationen gick bra och hon får veta vad vi har med för cancer att göra nästa vecka.
Den misshandlade kvinnan har det ganska bra för tillfället. Hon har fått kläder på kroppen och hygienartiklar av en fantastisk användare här i tråden (vet inte om du vill vara anonym, du får gärna träda fram om du vill för din insats var helt otrolig! ) och hon bor nu i en grupp med "sina egna" som vet om situationen och kan skydda henne.
Jag drar mig undan lite igen, är trött och ledsen och har inget skoj att tillföra tråden just nu känner jag men vi ses säkert snart.

Kram!

Sjukt sugen på en god hamburgare, men gisstänker att det lär vara fullt med folk på Phil's. Annars hade jag testat där.
Kanske någon av nyheterna från Max är något att ha?

Smyger in och tackar återigen för alla fina ord och att ni är så rara här.
Stor varm kram till er alla, ingen nämnd och ingen glömd.
Det har varit en svår dag, sörjer min häst och mamma opererades.
Operationen gick bra och hon får veta vad vi har med för cancer att göra nästa vecka.
Den misshandlade kvinnan har det ganska bra för tillfället. Hon har fått kläder på kroppen och hygienartiklar av en fantastisk användare här i tråden (vet inte om du vill vara anonym, du får gärna träda fram om du vill för din insats var helt otrolig! ) och hon bor nu i en grupp med "sina egna" som vet om situationen och kan skydda henne.
Jag drar mig undan lite igen, är trött och ledsen och har inget skoj att tillföra tråden just nu känner jag men vi ses säkert snart.

Kram!
Jag hade totalt missat ditt inlägg här. Stor varm kram till både dig och din mor och far. Jag hoppas ni allhopa snart mår bättre :heart
Behövs mer hjälp till kvinnan så är det bara att säga till så gör jag en till insamling och kommer upp med.
Var rädd om er :heart

Alltså.. Jag skulle fika med förälder, men just nu sitter hen och pratar/skäller ut en kollega på telefon :arghh::cautious:

Blir så trött på detta :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 68 69 70
Svar
1 397
· Visningar
50 213
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
51
· Visningar
1 505
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
781
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 323
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna