Kanske får starta en egen tråd om detseriöst, jag har verkligen undratdet borde ju vara populärt liksom
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske får starta en egen tråd om detseriöst, jag har verkligen undratdet borde ju vara populärt liksom
![]()
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig. Du är fantastisk! Och vi måste göra om det snaaaaart!!!
JAAAA med vantar dåDU är fantastisk!
Jaa! Imorgon?![]()
![]()
Men, eller hur!!! Skrev fredligt ett inlägg och blev utkastad...Puuuuh, höll på att få buke-brist där, dumt att uppdatera sidan på en fredagskväll när buke är upptaget som mest![]()
Samma här!Men, eller hur!!! Skrev fredligt ett inlägg och blev utkastad...![]()
"... jag har ingenstans att skriva!!"Samma här!
Liksom "men .. vad händer, har buke gått sönder?"
och sedan: "bäst att jag skriver om det på buke
...
åh"
Samma här!
Liksom "men .. vad händer, har buke gått sönder?"
och sedan: "bäst att jag skriver om det på buke
...
åh"
helt seriöst, jag tänkte verkligen att jag måste skriva om det men .. jag skriver ju om sånt på buke, fick nästan panik av tanken på att inte kunna nå alla bukare igen
... den där bilden borde bli min nya avatar"... jag har ingenstans att skriva!!"
![]()
Förstår precis! När jag sitter och vakar om nätterna är detta mitt liv!!!!helt seriöst, jag tänkte verkligen att jag måste skriva om det men .. jag skriver ju om sånt på buke, fick nästan panik av tanken på att inte kunna nå alla bukare igen![]()
Puuuuh, höll på att få buke-brist där, dumt att uppdatera sidan på en fredagskväll när buke är upptaget som mest![]()
Men, eller hur!!! Skrev fredligt ett inlägg och blev utkastad...![]()
Så, klart - viva la rebellion!... den där bilden borde bli min nya avatar
(edit: planer på att rebellera mot bukemaffian pågår ...)
Jag hade tur, kom på i efterhand att jag kanske inte ville ha det inlägget ute på bukeSatt o muttrade för mig själv även jag. "Kunde inte Gunnar ha förvarnat med något *pling* eller dyligt...*mutter mutter*... Så det fina inlägget som försvann fick försöka återskapas...o det är fn inte lätt.