Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade vid 7 i morse och insåg att migränen återvänt (fördelen med att ha det när jag vaknar är att jag slipper det äckliga flimret). Pallrade mig upp och tog lite medikamenter och det värsta är borta nu när jag vaknade igen. Trött är jag dock och det är grått och blött ute. Tror vi ligger kvar i sängen en stund till, jag och de fyrbenta.

Tänkte på dig @athena_arabians när jag såg det här :D:D
tumblr_o5ng9x9cIM1ukyvevo3_250.jpg
tumblr_o5ng9x9cIM1ukyvevo2_250.jpg
tumblr_o5ng9x9cIM1ukyvevo1_250.jpg
Så smart!! Visade bilden för kära maken som nappade på idén :up:

Har transportträning med slyngelhästen. Han står i lådan med mat och är otålig och jag sitter i bilen och har långtråkigt :)
Han får lära sig att koppla av i lådan..

Jag somnade runt 20 tiden igår och vaknade 11 :mad:

Sjukt irriterande.
Och jag somnade strax efter midnatt och vaknade 9 före klockan och konstaterade att idag åker vi ingenstans när hela världen svajar. Dom jag skulle till får klara sig utan mig för jag ska ingenstans alls när jag mår såhär.

*Gamla krigsskador så jag är van.*

Snart dags att åka till stallet. Hade först tänkt rida men insåg att stöveln inte skulle sitta så bra över det svullna knät och dessutom skulle ridbyxorna inte vara så bekväma över bandaget. Kom på att jag skulle tömköra istället så det är planen för dagen. (Förutom mocka och sånt. Hade tänkt kasta ner halm men det kan säkert vänta till imorgon när jag har sällskap i stallet :p )

Är det något som går? Vi verkar vara flera som sover jättemycket nu. Jag har somnat vid kl 21 och sovit till 7-tiden flera nätter nu och det är inte normalt för mig.

Menar du att det finns en bukesjuka? :nailbiting:

Själv somnade jag vid 02 och vaknade nu. Tror mest att jag vänt på dygnet och inte orkar vända tillbaka :rofl:

Irriterar mig på att folk är tråkiga, att min telefon är skitseg och att livesändningen från Gävle Horse Festival inte fungerar. :banghead:
Dessutom är jag astrött och fryser. Börjar bli lite tröttsamt att frysa varenda dag nu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 65 66 67
Svar
1 328
· Visningar
48 460
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 482
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 323
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna