Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så smart!! Visade bilden för kära maken som nappade på idén
Gör de?Riddare kommer inte på vita hästar. De kommer i röda bärgningsbilar.![]()
![]()
Jag undrar vad det är för fel när jag inte kunde hålla ögonen öppna igår redan vid 17-tiden, gick och lade mig vid 17.30 - SOV till kl. 9 i morse...
Har inte ens huvudvärk idagmysko...
Jag somnade runt 20 tiden igår och vaknade 11
Sjukt irriterande.
Är det något som går? Vi verkar vara flera som sover jättemycket nu. Jag har somnat vid kl 21 och sovit till 7-tiden flera nätter nu och det är inte normalt för mig.
Jag försökte övertala gangstern att komma och rädda mig från att behöva städa... han skulle komma i bärgningsbilen isf iom jobbGör de?![]()
Och jag somnade strax efter midnatt och vaknade 9 före klockan och konstaterade att idag åker vi ingenstans när hela världen svajar. Dom jag skulle till får klara sig utan mig för jag ska ingenstans alls när jag mår såhär.Jag somnade runt 20 tiden igår och vaknade 11
Sjukt irriterande.
Är det något som går? Vi verkar vara flera som sover jättemycket nu. Jag har somnat vid kl 21 och sovit till 7-tiden flera nätter nu och det är inte normalt för mig.