Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jösses!Nej ingen. Min släkt är väldigt speciell. Jag har plockat bort i princip alla. Jag har alltid varit det svarta fåret enligt dom eftersom jag inte är som dom. Jag är så glad för det! Men det är jobbigt när jag inte blir lämnad ifred. Min bror som jag inte pratat med förutom en gång på 10 år kollar årligen upp min ekonomi. Han hotar och har försökt sätta dit mig hos KF när jag var skuldsatt ( det gick ju inte så klart. Jag var ärlig mot dom och han ljög ) flertalet gånger. Han är också den som anmäler mig till olika saker på nätet.
Jag kommer klippa banden med alla utom en nu. Den måste jag ha viss kontakt med en tid till innan jag kan klippa även där.
Jag är så tacksam för buke. Allt stöd jag fått här genom åren är oslagbart.
Handtaget till håller för kaffefiltret lossnade när jag skulle ta bort den. Fick kaffesump över hela mig och hela golvet i pentryt
Underbar start på arbetsdagen![]()
Förlåt att jag gillade ditt inlägg men det gav mig ett gott skratt![]()
Nyhetssläpp som man föranmäler sig till och man får en goodiebagVad är det som händer på IKEA? Jag känner mig lite exkluderad här, så nu tycker jag att ni berättar! Pronto, genast, direkt på momangen!
Behöver jag också åka till IKEA? Vilket IKEA som helst?
Kan man bo på IKEA tro?![]()
Hoppas de hittar problemet.Inget fel på gallan eller gallgången. Väntar på kirurgen nu.