Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du tar höger när du kommer ut från Bankiren och sedan höger igen och rakt fram tills du är framme vid centralen.

Så svårt var det ;-)
...och redan efter att jag läst din text och tittat bort fick jag för mig att det var vänster...:cool:
Nåja, det löser sig säkert :bump:

Hur mår du idag förresten?

AAAAAJJJJJJJ SOM SATAN!!!:arghh::arghh::arghh:
Har satt i sista tråden i tandställningen idag. Har så ont i tänderna att det rinner i munnen:crazy:
Om 6v blir det stålbågen, längtar INTE:nailbiting:
Allt regn är mitt fel. Jag har släppt djuren på bete:o
Ursäktar det tidiga släppet och därmed regnet med att jag kände mig tvungen då det är sån oro i flocken och alla hatar alla sen min lilla ponny gick bort i tisdags:(

Inte är det ditt fel att det regnar, det är ju den elaka tandtråden som är skylig till regnet såklart.
Hoppas tänderna mår bättre fort, tandvärk är inte skoj, borde bannas hårt och skoningslöst.

@ainasoja Krya på dig, hoppas man hittar orsaken snart! Kram:heart

Jag tror på inflammation i brosket i revbenen. Ska prova äta kuren med Diklofenac och märker jag ingen skillnad till nästa vecka så bokar jag en tid hos min husläkare.

Måste vara ok till nästa fredag, jag har slutspel på lördagen och det handlar om mycket pengar.

Jag tror på inflammation i brosket i revbenen. Ska prova äta kuren med Diklofenac och märker jag ingen skillnad till nästa vecka så bokar jag en tid hos min husläkare.

Måste vara ok till nästa fredag, jag har slutspel på lördagen och det handlar om mycket pengar.
Jag kyssar alla fingrar och tår jag har att du blir OK och att du vinner MYCKET pengar!

När skall den hemska blinkande reklamen överst på Bukesidan försvinna? Mask och parasiter är det sista jag vill bli påmind om! :banghead::rage::nailbiting::arghh::devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
39 964
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 367
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m