Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen sitter jag av sista nattpasset för den här gången. Nästa vecka gör jag 2 dagpass men får sova i min egen säng...åter på natt veckan därpå. Ska bli så gott...ute rasar regn och blåst, hoppas ingen behöver vara ute...

Pratat i telefon med mamma. Funderar på om jag ska äta något eftersom jag inte gjort det sedan lunch. Måste vara vaken hela natten också :p

Ajjemän. Har aldrig påstått att jag är helt normalt funtad. ;)

Haha typ. Jag har ALLTID med för mycket saker.

Nerver behövs inte alls tycker jag. Men lär ju ha det. Ska yräffa Gangsterns päron ju

Det är så svårt att packa, spelar ingen roll om man gjort det tio gånger innan - man har alltid med för mycket :rofl:

Det kommer gå så bra så, de kommer inte äta upp dig :up:

Hemma efter att ha nattat dottern hos mormor, rejsat till Willys och packat upp handlingen. Nu äter jag lite snacks fast jag borde sova :angel:
Ser inte jättemycket fram emot morgondagen, har inte riktigt skakat av mig dagens bråk på jobbet :down:

Ridit lektion på en övertänd häst. Var som att sitta på ett knippe dynamit. Men han exploderade i alla fall inte. Men det var inte då jäkla kul direkt....

Och så har jag äntligen fått tummen ur och skickat in deklarationen. En nätt liten summa tillbaka eftersom jag pendlar 14 mil per dag.

Tittar på priser med bil + människor + husdjur till Gotland för lite semester. Sambon säger att det är dyrt med bara själva båtresan. Han tycker det är enklare med Öland. Men jag har varit på Öland, dock inte på Gotland så jag vill liksom inte till Öland.
Tips på semesterställen i Sverige för 4 vuxna och tre hundar? Vi vill bara kunna slappna av, ev bada om vädret tillåter (i alla fall lär 2 av 3 hundar vilja bada). Jag ser gärna natur också. Utgångspunkt lär väl bli Uppsala troligen, så inte längre än att vi tar oss till platsen på en dagsresa med bil.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 49 50 51
Svar
1 014
· Visningar
29 582
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka