Nämen gjorde du nästan det?Jag förstår det. Jag gjorde det nästan när jag såg bilden ju.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nämen gjorde du nästan det?Jag förstår det. Jag gjorde det nästan när jag såg bilden ju.![]()
Haha jaaa!Nämen gjorde du nästan det?![]()
![]()
Så det kan gå.Haha jaaa!![]()
Jag borde packa och fundera ut vad jag behöver ha med imorgon. Och om jag ska vara nervös eller inte.
Svårt val men tror valet faller på B&J kanelbulle. Är inne i en kanelperiodVilken smak?![]()
Svårt val men tror valet faller på B&J kanelbulle. Är inne i en kanelperiod![]()
Ajjemän. Har aldrig påstått att jag är helt normalt funtad.Så det kan gå.![]()
Haha typ. Jag har ALLTID med för mycket saker.Åh, du får göra en lista
Nervositet behövs inte förrän i sista minuten![]()
Vem är egentligen "normal"?Ajjemän. Har aldrig påstått att jag är helt normalt funtad.![]()
Absolut kan en det.Man kan leva på B&J glass va?![]()
Dunno. Ingen är min gissning.Vem är egentligen "normal"?![]()
Ajjemän. Har aldrig påstått att jag är helt normalt funtad.
Haha typ. Jag har ALLTID med för mycket saker.
Nerver behövs inte alls tycker jag. Men lär ju ha det. Ska yräffa Gangsterns päron ju
Det är min också, för jag tror att "normal" är olika för alla. Det som är "normalt" för mig är säkert inte "normalt" för dig och vise versa.Dunno. Ingen är min gissning.![]()
En vill ju vara förberedd på allt typ.Det är så svårt att packa, spelar ingen roll om man gjort det tio gånger innan - man har alltid med för mycket
Det kommer gå så bra så, de kommer inte äta upp dig![]()
Men exakt! Och förresten är normat överskattat.Det är min också, för jag tror att "normal" är olika för alla. Det som är "normalt" för mig är säkert inte "normalt" för dig och vise versa.![]()