Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Öh... Det råkar inte vara någon i den här tråden som har SLE? Jag har typ tusen frågor..
Har dåligt med svar, men det finns en grupp på FB som heter SLEMIL där du nog kan få en del svar.
Kunde ju tycka att det räckte för din del? Men bra att de har koll på dig iaf.

Jag kom på att jag hade köttfärs i kylen som behövde tillagas. Så jag gjorde köttfärssås :d Ska spara någon portion till dottern som kommer hit på söndag. Köttfärssås är en favoriträtt :D (Tillsammans med sushi och kokoslimelax med currysås.)

Ska rasta hundarna, sen utfodra alla svältande djur. Har mammas marsvin här i knappt en vecka (eller ja, en är väl fortfarande min, om man ska vara petig) så det är extra många hungriga/svältande såhär på kvällskvisten.
Sen ska jag lägga mig och hoppas på bättre ork imorgon. I så fall ska jag till öob och handla växthus till två av pallkragarna tänkte jag. Och lite gott till helgen. Om jag orkar. Kroppen värker idag efter jobb och framförallt efter morgonens medicin.

Försöker mig på en livräddningskur för mina händer innan dom skrumpnar och trillar av. Alltså, så här torr som jag är nu brukar jag kunna vara mitt i vintern när det är 25 minus. Inte så här i slutet av April. Ur led är tiden. Eller vädret. (Här har det snöat nu i 4 timmar...)

Efter att ha sett alla avsnitt av modern family och orange is the new black får jag väl ta tag i Sons of anarchy. Eller om jag ska lägga mig :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 50 51 52
Svar
1 022
· Visningar
29 939
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V