Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är det fredag!!!
Spotify är på, vinet upphällt och jag har tagit plats i köket. Hamnade i gungstolen :o
Men jag ska bort till köksbänken. Är inspererad av "världens bästa burgare".
Vi gör iofs alltid burgarna själva men nu vill jag busa till dom lite. Utveckla dom. Har smaksatt färsen med liiite rökig bbq-sås med wiskeytouch mm.
Ska karva ut egna pommes frittes ur några potatisar och frittera med :d

Är på jobbet. Käkade sjukt mkt vitlök till lunch och har inget tuggummi. Kaos. Hade kunnat döda för det eller en halstablett. Ska dock snart dra härifrån.
Måste ha spa med mig själv, sanera osv. innan jag kan gå ut. Är typ ett vitlöksstinkande snor-vrak. Det sistnämda pga pollenhelvetet

13126630_727451104063304_10019076_n.jpg

Titta vad som landade på min tomt för några dagar sedan...

Arbetsläger någon? :angel: :devil: Mat ingår i lägervistelsen, förmodligen grillad eller rökt :D

Är på jobbet. Käkade sjukt mkt vitlök till lunch och har inget tuggummi. Kaos. Hade kunnat döda för det eller en halstablett. Ska dock snart dra härifrån.
Måste ha spa med mig själv, sanera osv. innan jag kan gå ut. Är typ ett vitlöksstinkande snor-vrak. Det sistnämda pga pollenhelvetet

Jag ha snorat hela j-la dagen :yuck: Och värre ska det bli i helgen med björkpollen :down:

Suttit vid golfbanan och pluggat lite medans sonen hade träning. Nu har jag tänt grillen för ett experiment, vi får väl se hur det blir... ;) funderar på att hälla upp vin och se om jag blir mer spirituell i uppsatsen.:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 48 49 50
Svar
980
· Visningar
28 601
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka