Meh! Jag som hade en liten förhoppning om att vi skulle sesLite hemligt tyvärr då det bara är arrangören och jag som vet
Som vanligt är det vi som är överraskningen
Får berätta efteråt. Men vi ska låååångt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh! Jag som hade en liten förhoppning om att vi skulle sesLite hemligt tyvärr då det bara är arrangören och jag som vet
Som vanligt är det vi som är överraskningen
Får berätta efteråt. Men vi ska låååångt.
Lät på nått sätt skönt att inte ha mer inplanerat, får hoppas det går vägen med "flytten".Byta stallplats
Det är det enda jag har inplanerat faktiskt.
Nämen, inte vara ledsen det gör mig nästan lite ledsen också. Nu hoppas jag att det är något som är tillfälligt och inte långvarit. Är inte kul att vara ledsen.BodyJam imorgon, sen blankt, bankare, blankast...troligtvis mest vara ledsen inombords...kanske ska försöka ta mig iväg till någon minneslund på söndag, hoppas det i alla fall.
Det lät kul, jag får hoppas på bra väder då rider jag till ridskolan och hoppar lite.Ska till en jobbarkompis imorgon och bara umgås och snacka och förmodligen beställa hem thaimat
På söndag har jag prova-på-drag-kurs med hundarna.
Somliga har det bra eller vad säger man, hihi?Jag ska jobba. Börjar med 21-06.15, sen 19-02 och på det 13.45-21.15. Efter det ledig i tio dagar![]()
Ska du ställa ut själv eller bara titta?Jag ska på kattutställning både lördag och söndag!
Härligt, lät skönt att bara lata sig också förstås.
Åååååååh, fusk, fan måste ta å skaffa mig en grill pronto!! Nu blev jag hungrig.Bbq-grilla revbensspjäll![]()
oh, låter spännande. Jag har aldrig grillat själv heller tidigare, men jag ska skaffa mig en grill i alla fall, för grillat är ju så gott.
Då är du närmre mig än vad jag ärMeh! Jag som hade en liten förhoppning om att vi skulle sesmed eftersom du ska låååångt och vi ska till Wenngarn så gissar jag att min förhoppning går i stöpet
![]()
Rödvin här med.
I helgen.... I morgon ska vi till Universeum med sonen. Sen ska vi ut och käka. Bokat bord på Sinclairs, ett Australiensiskt ställe. Eftersom sambon är typ efterbliven på engelska och det är det enda de talar där så har sonen och jag bestämt att sambon ska få beställa all matNu är det helg.
Vad ska ni göra i helgen?
Själv ska jag rida, troligen hoppa och ha kalas.
Då måste du nästan vara i närheten av mig!Då är du närmre mig än vad jag är
Jag ska typ till Dalarna eller om det nu är Västmanland eller vart jag nu ska...
Oj, jag beklagar sorgen. Ja då är det helt okej att vara ledsen för att bearbeta sorgen. Hoppas du har någon nära att bearbeta sorgen med ihop.@RedHyuuga - Mamma dog 1/5 2014, det är tungt, så tungt. Så då tar jag mig tid att sörja, gråta och vad jag känner för. Det brukar hjälpa lite i alla fall![]()
Hahahaha, angående maten, jag gillar lite det där att sambon som är lite efter på engelskan ska få beställa. Stort fett gilla på den.I helgen.... I morgon ska vi till Universeum med sonen. Sen ska vi ut och käka. Bokat bord på Sinclairs, ett Australiensiskt ställe. Eftersom sambon är typ efterbliven på engelska och det är det enda de talar där så har sonen och jag bestämt att sambon ska få beställa all mat
Jag tänkte testa kängru![]()
Aha, vågar man fråga vad det är för ras? (risk finns att jag inte känner till rasen, men värt ett försök, hahahaha)@RedHyuuga jag ställer två av mina![]()
Det kan vara en fördel att ta reda på var du skaDå är du närmre mig än vad jag är
Jag ska typ till Dalarna eller om det nu är Västmanland eller vart jag nu ska...