Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 752
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit som en kratta med mardrömmar att kisse var påkörd.
Vaknade genomsvettig, gick upp och såg att kattmaten jag la upp igår kväll var orörd.
Gått igenom uthusen hos grannarna, ropat och tittat men ingen katt.
Gick in, kände ångesten välla upp. Och så hörde jag ett välbekant jamande!! Och in kommer min svarta panter, trött, hungrig men oskadd!!! :bump:
Var han varit vet jag inte men nu är han hemma!!

Funderar på att göra ugnspannkaka och sedan cykla in till stan och överta någon uteservering om vädret är fint i eftermiddag.
Borde gå till gymmet men har lite ont i halsen :(

Känner mig helt väck, maken var dålig i natt med ihållande magknip, något han inte brukar ha, så pass att han hade svårt att gå helt uppsträckt men inte tillräckligt dålig för att åka in någonstans. Jag kunde inte sova utan var vaken för att ha koll om han blev sämre. Det är alltså maken som ringer och säger att han har klämt sig lite och det visar sig att han har fått nästan ett 900 kgs betongblock på benen och suttit fast... Men han sov i morse när jag var upp med ungarna istället... Sen slumrade jag lite mellan 9 -10 åtminstone.

Shoppar på matsmart.se, planerar en budget och ett syprojekt, har en katt som tycker att jag sitter på hennes plats, en stor korg tvätt som behöver tas om hand och ute lyser solen!

Idag ska jag göra klart för mina pumpor och zucchini, fyllde ett badkar med kompost och hästbajs igår och idag ska det toppas med jord.
Sen blir det en ridtur med en häst eller två. Inte bestämt om jag ska träna inför nästa tävling eller om vi ska ut och njuta av naturen med kameran i högsta hugg. Har ju två hästar så kan ju göra både och.

Träffade min nya kärleks platspappa idag. Oj vilken trevlig människa! Tror jag kan trivas där, bättre än hos ex-svärföräldrarna. Gud så skönt att slippa dem! Kan fortfarande sakna exet ibland, men samtidigt gör han mig helt galet irriterad när vi träffas och då går all saknad över. Han är en kompis, punkt slut.

Sitter och funderar på vart dagen tagit vägen. Nu är klockan snart halv tre och jag har ingen aning om var timmarna tagit vägen. Måste hinna klart med tre månadsrapporter idag. Suck. Vackert väder men själv sitter man inne vid datorn. Klippte mig förra veckan och det blev inget vidare, jag vill inte ha samma tjej, men hur kan man säga det utan att hon blir ledsen? :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
268
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 88 89 90
Svar
1 785
· Visningar
63 248
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok