Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kastade precis ett getöga på väderkartan. Hamnade i djup chock!!! Det stod att det skulle bli 20 grader här nästa helg
Alltså jag har glömt hur sommaren känns![]()
1,5 timme kvar innan min efterlängtade ledighet startar. Min högra handled håller på att ta död på mig men det får bita ihop för i början av veckan ska jag slå ner ett helt gäng stolpar.
Åhhh fotbad... det lät riktigt sköntTappade upp ett varmt fotbad till mig samtidigt som barnet blir rent om hela kroppenmen det var visst lite väl varmt, fick hälla på kallvatten för att kunna stoppa ner fötterna
men nu njuter dem!
![]()
Fy va trött jag är.
Nja, då tror ja att jag kommer däcka på plats där jag befinner mig just nu i så fall.Ta min trötthet med då, varit vaken sedan 2300 igår, och nu är vita faran hos "kirurgen" så blir väl vaken några timmar till.
Det är skönt! Och mina fötter behöver det eftersom jag går på betonggolv i skyddsskor hela dagarna. Det är rena fottortyren!Åhhh fotbad... det lät riktigt skönt![]()
Tappade upp ett varmt fotbad till mig samtidigt som barnet blir rent om hela kroppenmen det var visst lite väl varmt, fick hälla på kallvatten för att kunna stoppa ner fötterna
men nu njuter dem!
![]()
Håll ut! Vi får snart vår belöningHar just mosat ravioli med tungan mot gommen och svalt det mesta helt. Har svinont i tänderna igen och var tidigare idag nära att klippa sönder tandställningen bara för att slippa smärtan.
Skärpte mig dock och knaprade smärtstillande istället.
Idag är 4 nya tänder rejält lösa så det händer grejer iallafall![]()
Sluta frestas
![]()
Meh. Det var faktiskt inte jag som började!
Du får avsätta en halvtimme åt detta härliga måndagsnöje![]()