Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 749
Status
Stängd för vidare inlägg.
Surar över att de inte gett ut fortsättningen på alla själar natt på svenska
Vet ju inte om jag fixar dem på engelska just nu.

Ska bjuda mamma på våfflor. Men helt plötsligt kommer även kusin och hans sambo med. Jag som nyss ställde ut mina utemöbler för att kunna sitta där men då 2 blev 4 känns det lite trångt att sitta runt ett bord gjord för 2, max 3.

Har just mosat ravioli med tungan mot gommen och svalt det mesta helt. Har svinont i tänderna igen och var tidigare idag nära att klippa sönder tandställningen bara för att slippa smärtan.
Skärpte mig dock och knaprade smärtstillande istället.
Idag är 4 nya tänder rejält lösa så det händer grejer iallafall:up:

Barnet sover och jag har inget jag vill se på tv förrän kl 21, men det känns ovärt att vara vaken så länge bara för det. Bah!

Sitter och försöker att övertala mig själv att ta tag i deklarationen, men några timmar kvar så kan ju vänta en stund till med eländet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
268
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
62 793
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok