Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 729
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du inlägg i skorna gjorda efter dina fötter? Kan hjälpa lite. Annars har jag inte mycket att komma med, då jag själv mer eller mindre alltid är trött/ont i fötterna efter en hel arbetsdag.
Funderar på att köpa gelsulor. Risken är bara att det blir för trångt för tårna... :down:

@Ninnurur usch ont i fötterna är en plåga att ha *lider med dig*
Tack :grin: ;)

Du kanske kan få andra skor? Jag vet att det inte finns allt för många märken av skyddsskor, men de du har verkar ju inge bra alls :down:
Jag har ett par Graninge som jag plockade ut på förra stället. Dä fick man välja fritt. På nya får man välja mellan fyra olika modeller :down: betvivlar att det är några vidare bra grejer med tanke på snålheten i allt annat... Men jag tänkte vänta tills jag är anställd och sen se vad som finns, de kanske har någon sommarvariant iaf.

Funderar på att köpa gelsulor. Risken är bara att det blir för trångt för tårna... :down:

Tack :grin: ;)

Jag har ett par Graninge som jag plockade ut på förra stället. Dä fick man välja fritt. På nya får man välja mellan fyra olika modeller :down: betvivlar att det är några vidare bra grejer med tanke på snålheten i allt annat... Men jag tänkte vänta tills jag är anställd och sen se vad som finns, de kanske har någon sommarvariant iaf.
Sportaffärerna brukar annars kunna göra sulor efter foten, även vissa naprapater, kan ju vara så att du behöver stöd på andra sätt än bara dämpning :) en sån sula bygger inte heller lika mycket i skon. När jag gjorde mina första behövde jag dels för hålfoten, mjukare under hälen och sen en "dyna" under framfoten för att tårna skulle användas rätt. I början var det helmärklig känsla men så mycket bättre både rygg och fötter mådde efter det! Ca 600 tror jag det kostade och jag gjorde det hos min naprapat.

Sportaffärerna brukar annars kunna göra sulor efter foten, även vissa naprapater, kan ju vara så att du behöver stöd på andra sätt än bara dämpning :) en sån sula bygger inte heller lika mycket i skon. När jag gjorde mina första behövde jag dels för hålfoten, mjukare under hälen och sen en "dyna" under framfoten för att tårna skulle användas rätt. I början var det helmärklig känsla men så mycket bättre både rygg och fötter mådde efter det! Ca 600 tror jag det kostade och jag gjorde det hos min naprapat.
Det får isf vänta tills juli när jag får första halva riktiga lönen. Det finns inte i budgeten nu...

Fortfarande äckligt mätt efter både frukost och lunch. Nu ska jag klämma i mig ett mellanmål med på köpet. Gillar inte schemat min sjukgymnast/tränare/kostrådgivare gav mig. Jag som annars har noll aptit, noll hunger har redan hunnit äta snart tre gånger och efter träningen ytterligare en gång.. hur ska allt slinka ned? :cautious::wtf:
Du är så jäkla duktig ❤️❤️❤️❤️
Kram

@Wingates Hurra för dig på din dag!

c29184e7a1328a41567b053ede2130d2.jpg

Sitter och funderar lite på framtiden. Igår skickade jag in en jobbansökan. Idag ringde de och sa att de var intresserade av att åtminstone prata mer med mig. Får se vad det leder till.. Växlar mellan att jag tänker "Åh, det här blir tokbra" och "Nejfy, det här vill jag inte alls". Egentligen tror jag att det sistnämnda mest är pga osäkerhet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 835
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 470
· Visningar
52 949
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok