Jag och mamma funderade på att dela en påse ostkrokar när vi kollar på biggest loser![]()
Det låter helt korrekt tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och mamma funderade på att dela en påse ostkrokar när vi kollar på biggest loser![]()
Nu förstår jag inte? Vadå funderade??Jag och mamma funderade på att dela en påse ostkrokar när vi kollar på biggest loser![]()
Funderar på att köpa gelsulor. Risken är bara att det blir för trångt för tårna...Har du inlägg i skorna gjorda efter dina fötter? Kan hjälpa lite. Annars har jag inte mycket att komma med, då jag själv mer eller mindre alltid är trött/ont i fötterna efter en hel arbetsdag.
Tack@Ninnurur usch ont i fötterna är en plåga att ha *lider med dig*
Jag har ett par Graninge som jag plockade ut på förra stället. Dä fick man välja fritt. På nya får man välja mellan fyra olika modellerDu kanske kan få andra skor? Jag vet att det inte finns allt för många märken av skyddsskor, men de du har verkar ju inge bra alls![]()
Vi kollar på gårdagens avsnitt nu innan dagens är kl 21Nu förstår jag inte? Vadå funderade??![]()
![]()
Sportaffärerna brukar annars kunna göra sulor efter foten, även vissa naprapater, kan ju vara så att du behöver stöd på andra sätt än bara dämpningFunderar på att köpa gelsulor. Risken är bara att det blir för trångt för tårna...
Tack![]()
Jag har ett par Graninge som jag plockade ut på förra stället. Dä fick man välja fritt. På nya får man välja mellan fyra olika modellerbetvivlar att det är några vidare bra grejer med tanke på snålheten i allt annat... Men jag tänkte vänta tills jag är anställd och sen se vad som finns, de kanske har någon sommarvariant iaf.
Det får isf vänta tills juli när jag får första halva riktiga lönen. Det finns inte i budgeten nu...Sportaffärerna brukar annars kunna göra sulor efter foten, även vissa naprapater, kan ju vara så att du behöver stöd på andra sätt än bara dämpningen sån sula bygger inte heller lika mycket i skon. När jag gjorde mina första behövde jag dels för hålfoten, mjukare under hälen och sen en "dyna" under framfoten för att tårna skulle användas rätt. I början var det helmärklig känsla men så mycket bättre både rygg och fötter mådde efter det! Ca 600 tror jag det kostade och jag gjorde det hos min naprapat.
Du är så jäkla duktigFortfarande äckligt mätt efter både frukost och lunch. Nu ska jag klämma i mig ett mellanmål med på köpet. Gillar inte schemat min sjukgymnast/tränare/kostrådgivare gav mig. Jag som annars har noll aptit, noll hunger har redan hunnit äta snart tre gånger och efter träningen ytterligare en gång.. hur ska allt slinka ned?![]()
Hmmmm. Nä. Förstår inte hur man bara kan fundera på det. Det är ju typ något man bara gör. Nästan så det är lag på detVi kollar på gårdagens avsnitt nu innan dagens är kl 21![]()
I hear you sistah!FUCK EVERYTHING
Ätit ett äpple. Dämpade inte sötsugetHugger in på vindruvorna
![]()
Du kan få mitt också så kan du göra ett helt hyreshuskomplex till domImorgon påbörjar jag projektet göra-kaninbur-av-gammalt-utedassBlir fyra våningar plus innätad "rastgård".