Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 738
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i solstolen bredvid marsvinen som tuggar gräs i skydd av överdelen på inneburen. Kaninen ligger i sin utebur och sover och hundarna är nöjda.
Skulle suttit fint med en piggelin i värmen men de är slut :( Skriver upp det överst på inköpslistan :D

Både jag och hunden höll på att avlida i värmen på lunchpromenaden. Jag hade inte alls räknat med att det skulle vara SÅ varmt. Men nu när jag vet det kan jag klä mig vettigare och njuta av det på eftermiddagen sen!

Grattis @Wingates!

Väntar på posten, hoppas att det jag vill ska komma kommer idag.
Roar mig med att lyssna på diskmaskinen under tiden, lagom avslappnande ljud när den sliter tungt :angel:

Jag hade tänkt att ta långledigt från bland annat messenger ett tag för jag orkar liksom inte mycket mer här. Så kikade in snabbt idag och såg att jag hade en meddelandeförfrågan (alltså, stavas det med en eller ett innan? hjärnsläpp här just nu) vilket jag tryckte på och det visade sig att jag hade vunnit en söndagsmiddag på ett fint hotell för två personer. Passade perfekt då mamma fyller år snart så bjuder med henne :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
256
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 836
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 556
· Visningar
55 806
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 669

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok