Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 812
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tung avslutning på dagen.
En kollega är sjuk och vi trodde att det är för att hon är lika förkyld som vi övriga. Nu har huvudskyddsombudet i länet hört av sig och berättar att det är för att vi på jobbet inte är snälla.
Jag fattar ingenting. Kollegorna fattar inget heller. Vi gillar henne, vi trodde det var besvarat. Hon är skör så vi tänker på det och peppar och hejar på och försöker skratta mycket och höja stämningen så den blir varm och vänlig.

Över huvud taget upplever jag att stämningen på det här jobbet är vänlig och varm och stöttande.

Som sagt jag begriper ingenting och har funderat mig blå hela eftermiddagen.
Har haft en liknande grej där jag har min fasta tjänst (är tjänstledig). Hon led dock av psykisk sjukdom, vilket chefer/HR osv inte förstod - så de köpte hennes prat om mobbing.

Kom fram så nu har jag en sak gjord. Blanketten som jag ska fylla i för nystartsjobb är ett helt företag och den ger mig ångest! :down: Hur fan ska jag ha koll på alla gånger jag varit inskriven på arbetsförmedlingen de senaste fem åren? Jag har ju varvat af med föräldraledighet så det är ju ett gäng omgångar. Har mailat min nya handläggare, som självklart inte har svarat, och eftersom det ska vara klart till ett möte 8:30 på fredag, när jag inte kan närvara, så måste jag ge pappret till chefen imorrn... Gah! :(

Nu är hästarna inne. Jag och min kollega Annelie har haft en trevlig em/kväll med mycket tjöt, pizza och mot slutet en dokumentär om Auswitch. Den sista var inte trevlig men synnerligen intressant.
Nu blir det nog sängen skulle jag tro, är en trött tjej allt som oftast. Natti!

Tittar på Bible bowl och ser mest ut som ett frågetecken. Dels för att jag inte kan bibeln och dels för att jag inte ens förstår frågorna :laugh:

Har en gosig katt i knät :love: men borde gå och lägga mig. Upp tidigt imorgon för medicin på sjukhuset redan kl 8 :wtf:

Borde fortsätta räkna matte, började jätteduktigt idag men sen började jag läsa om adoption, inte för jag ens är i det läget, men de va tydligen mer spännande än matte :o

Moooooooooot tandborsten, dunder och granater det blir tidigt i säng idag tydligen :confused:
Kroppen kommer garanterat undra vad som är på gång?
Trött i ögonen men pigg annars, så det blir väl att köra lite hjärngympa med sudoku på mobilen så kanske man slipper glo i taket för länge hoppas jag.
Natti natt.

Kaosdag.
Vaknade på tok förtidigt. Kunde inte somna om. Gick långpromenad med en vän + hundar istället.
Hämta lillevalpis. Hämta hundmat. Köpte en macka. Åt den vid 15.
Kurs. Hem. Glömt göra i ordning hundmat. Fick inte lämna valpis när jobb börja.
På jobb inser jag att jag inte ätit sen 15 och att jag inte hade nån mat med mig.
Fick då en matlåda av mamma :love:
Nu vill jag att arbetspasset ska ta slut och få sova länge imorrn.
Nåja, äta nu äntligen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 48 49 50
Svar
980
· Visningar
28 625
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 879
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka