Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 811
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaken fast jag borde sovit lite till. Tror jag ska trycka i mig lite frukost och göra något med damen sen. Blåser halvstorm här..

Blev ingen ridning. Det blåste ännu värre när jag kom fram till stallet. Ändrade mig raskt till longering. Men han var så jäkla skollag inne i stallet så det blev ytterligare ändring. Valde att släppa honom lös på ridbanan så han fick rasa av sig det värsta i alla fall. Hoppas på lugnare väder imorgon.

Fransarna är fixade och är bedårande :love: Har dessutom hämtat ut glassen jag beställde från Mormor Magdas. Provsmakade en Mintdröm och den var lika bedårande som fransarna :d
Nu ska jag se klart ett serieavsnitt innan jag börjar städa och dona.

Fransarna är fixade och är bedårande :love: Har dessutom hämtat ut glassen jag beställde från Mormor Magdas. Provsmakade en Mintdröm och den var lika bedårande som fransarna :d
Nu ska jag se klart ett serieavsnitt innan jag börjar städa och dona.

Jag skulle kunna leva på Mintdröm :love:
Eller glass överhuvudtaget :angel:

13092454_1705400293073145_1492137071_n.jpg

:d :d :d
@hastflickas chipotle kom till väl användning i rubben :up:

Glass är bra grejer :D Mormor Magdas-glassen är en "provlåda" med 20 byttor i fem olika smaker (Chokladkola, Salt karamell, Vaniljstång, Kakdeg och Mintdröm) och jag har 19 byttor kvar. Sen har jag typ tio andra sorters glass också, främst B&J och Häagen-Dazs, i frysen :angel:
:eek::love::eek::love:

Nästan så du hamnar på Ignorera-listan nu.. :cautious::D

*Jag ska inte beställa en låda, jag ska inte beställa en låda, jag ska inte beställa en låda :arghh:*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 43 44 45
Svar
892
· Visningar
26 800
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka