Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 770
Status
Stängd för vidare inlägg.
Pysslat om och löslongerat Annie. Idag var hon stencool och bara hängde på. Efteråt fick hon gå själv i en av mina hagar och äta gräs. När vi skulle gå ut kom en sportbil fort som fan och skrämde henne. Hon tänkte sticka men ändrade sig och kröp intill mig med mulen mot mina händer istället :love:

Jahapp, dags att åka iväg o jobba igen då. Tror jag ska ta mig en sväng in på Ica och se om de har något extra gott att äta.

Ingen som tittar på brasa ikväll?
Nix. Dels är jag livrädd för bränder i sig, men ännu värre är det med vuxna/unga vuxna som låter barnen härja fritt, släpar med panikslagna hundar o.s.v.
...och så tanken på att det kanske ligger igelkottar under brasan... :(

+ den där lilla detaljen att jag är ensam och tämligen övergiven.
Sitter hemma med två påsar Polly (Rocks, och Ahlgrens bilar, roar mig med att gissa färger på dem och har hittills inte haft fel en enda gång :D ) en påse stjärnor, en påse hjärtan + att det finns en påse chips och så dipp.
Fast jag är redan jättemätt :D

Jag vet inte om det är så mycket firande över det men jag har satt igång en maskin tvätt samt städat båda badrummen grundligt. Nu ska jag plocka ut en del grejer i förrådet innan jag börjar dammsuga.

Kollar morden i midsomer helt nykter och kan inte äta nåt heller så haha
Jäkla visdomständer.
Hoppas tandläkaren här har en annan approach till att remittera för borttagning.

Funderar på varför jag alltid är dum nog att föreslå skräckfilm till sambon, när jag vet att det kommer sluta med att jag blundar mig igenom halva filmen :o

Funderar på varför jag alltid är dum nog att föreslå skräckfilm till sambon, när jag vet att det kommer sluta med att jag blundar mig igenom halva filmen :o
Jag älskar skräckfilm men bor ju ensam så vågar inte kolla
Karlarna jag haft har inte varit mycket att hålla i handen heller.
Empatilösa kräk typ.
Därför jag år singel och kanske lite för att jag inte kommer ut så mycket hahahha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 288
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok