Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 769
Status
Stängd för vidare inlägg.
Engelska är det ämnet hon har har A i så hon har inga problem med den iaf haha
Hon läste Harry Potter på engelska i fjärde klass
Men hon kommer älska dessa länkar
Ja då kommer hon definitivt att älska det! Dessutom så är det faktiskt ett jättebra sätt att lära sig mera :up: Beroende på gammal hon är så kan du tipsa om tumblr.com också, det finns många andra fans där ;):D

... jag känner inte för att klä av mig och lägga mig i sängen för att sova ....... kan jag sova i soffan? :grin:

surfar på tumblr och såg detta:
tumblr_npoa72Pgru1rrcpaao1_540.png

med dessa gifs efter bilden:
tumblr_npoa72Pgru1rrcpaao2_400.gif
tumblr_npoa72Pgru1rrcpaao4_400.gif
tumblr_npoa72Pgru1rrcpaao3_500.gif

PFFFFT
and they say women are not strong :devil:
(fast jag vill säga åt tjejen att för guds skull sätta sig på bänken O_o)

Två år. Två långa, två korta, år sedan min älskade mamma blev himlens vackraste ängel ... :cry::cry:
Jag tror jag gräver ner mig nu. Faktiskt. :(

Försynt är väl ett ord som har blivit negativt nu idag, speciellt för kvinnor tror jag - det påminner om när kvinnor skulle vara i köken och alltid göra som maken sa åt dem. Jag tror att det fortfarande är negativt på grund av att det finns ännu män som tycker att kvinnor ska vara så och vill hitta någon sådan, för annars tror jag att det skulle vara lättare att acceptera att alla är olika till personligheten :grin:

(whoops, detta var visst långt bak i tråden - men det är ju inte lätt att hänga med när det skrivs typ tio sidor per dag :p)
Så är det säkert. Helt förståeligt också. Samtidigt lite synd att det ska behöva vara så. Åtminstone om man har även andra egenskaper; att man inte bara är försynt.

Vaken och intar kaffet :d
Snart dax för ännu ett pass på jobbet. I kväll blir det dessutom plugg men i morgon är jag äntligen ledig så då ska hönsgården bli klar! :up:

Åh så avis på er som kan ha höns! Så jäkla trött på att bo i lägenhet. Men som kroniskt singel i storstadsområde så får jag vinna på lotto innan jag kan köpa ett litet hus :meh:

Åh så avis på er som kan ha höns! Så jäkla trött på att bo i lägenhet. Men som kroniskt singel i storstadsområde så får jag vinna på lotto innan jag kan köpa ett litet hus :meh:
Jag hyr ett litet hus på en gård. Är lika dyrt att hyra hus här som lägenhet men hus är så klart lite svårare att hitta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 163
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok