Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 769
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser fantastiskt bra ut @LadyCovergirl! Jag är inte ute efter överdrivet långa utan mer en naturlig snygg look. Mina egna fransar är mediumlånga och hyggligt täta men helt ljusa så utan maskara blir det lite blekt milt sagt. Hur ofta fyller du på och hur illa ser det ut när det börjar lossna fransar

Tack!

Om jag vore du skulle jag göra som @Trott föreslår och åtminstone börja med att bara färga fransarna och brynen.
Jag har själv mörka, och tämligen långa, ögonfransar och mörka ögonbryn redan naturligt så jag vill ffa åt böjningen :)

Ligger i sängen och landar efter en väldigt bra dag! Och efter att ha avslutat en väldigt bra bok :) men nu gäspar jag så att tårarna rinner så det blir nog sovande väldigt snart :D

Jag tänker gräva ner mig en stund.
Tycka min lott i livet är lite orättvis, hata mina föräldrar och gråta en stund i min ensamhet. :cry:
Ibland är livet så tufft, så svårt, så jävla ensamt och så jävla brutalt.

I morgon är en ny dag och då ska jag försöka ta nya tag....

gud, jag är såååå uttråkad .... :arghh: försöker stävja det då jag känner det komma krypandes, men då blir jag bara deprimerad som fan :rage: bort bort bort onda tanke! :rage:

så om jag tar över den här tråden en stund så hoppas jag att ni förlåter mig - jag behöver distrahera mig lite :p

Jag tänker gräva ner mig en stund.
Tycka min lott i livet är lite orättvis, hata mina föräldrar och gråta en stund i min ensamhet. :cry:
Ibland är livet så tufft, så svårt, så jävla ensamt och så jävla brutalt.

I morgon är en ny dag och då ska jag försöka ta nya tag....
Kram
smiley-gets-a-big-hug.gif

Dumma Netonnet! Det jag ska köpa i Mors dag-present till mamma är slut i alla butiker runtom Staffanstorp. Kommer in på internetlagret 5 maj. Jaha, får väl beställa då helt enkelt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 163
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok