Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 769
Status
Stängd för vidare inlägg.
YUM ... det ser supergott ut. Det verkar som om chipotle chilin commer till anvandning. :cool: och GUD sa duktig du ar att grilla pa en vanlig kol grill ... jag vill helst ha gas sa jag kan reglera temperaturerna ordentligt.

Det blev vansinnigt gott, tillsammans med egengjorda pommes frites. Särbon friterade utomhus, jag har ingen fritös så det blir så oljigt om man gör det inomhus. Vi gillar att laga mat ute :D Jag lyckades tom få i mig lite friterad banan till efterrätt men det var bara lite, det fanns inte plats för något egentligen :p

Det är trixigt med temperaturen men man lär sig efter ett tag när det är dags för mer briketter. Jag är verkligen ingen mästare ännu, det kräver mycket mera övning. För mig är det meditativt att grilla med kol/briketter, du måste ha koll hela tiden och inte låta andra saker störa dig. Mindfulness helt enkelt :up:

Särbon tog kort hela tiden och skickade till sina kollegor för att reta dem :cool:

Försöker förmå mig att kliva ur sängen men är så himla trött.
Ska på kurs med hundarna, sen lär jag däcka i soffan :p

Så är det säkert. Helt förståeligt också. Samtidigt lite synd att det ska behöva vara så. Åtminstone om man har även andra egenskaper; att man inte bara är försynt.
Allt är männens fel :angel:;)
Jag håller med dock, det är synd att det ska ha en sådan negativ klang. Det finns nog egentligen massor med blyga tjejer som är lite försynta.

Diskat och lyssnar på Rihannas senaste album Anti. Längtar till slutet av sommaren då jag ska på hennes konsert :)
Nu tänker jag äta en bulle och tycka lite synd om mig själv som har en mage som talar om att det snart är dags för lingonvecka :wtf:

väntar på att mamma ska komma, de skulle åka på förmiddagen. Hade jag vetat vilken tid hade jag kunnat rida redan nu på förmiddagen.... men kunde inte då jag inte visste tiden och måste va hemma... suck

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 782

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok