Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 768
Status
Stängd för vidare inlägg.
:turd: La mig precis i sängen bredvid en sovande A. Inser att ipaden bara har 14% batteri kvar och att laddaren är i min väska i hallen. :turd::turd::turd:

Blev bjuden på kvällskaffe av min designergranne som ville ha feedback på sin nya kollektion.
Lyckades fånga de sista solstrålarna.

13118225_987357274678989_1537661919_n.jpg

Yeay snart måndag, här pågår det migränsanering!

Ser fram emot att flyttstäda en lgh och en lokal samt städa en affär. Jippi! Hantverkarna är så renliga av sig att det är en dröm att städa dom :banana:

Fredagen började dock bra, fick höra att alla fastighetsskötare tycker att jag städar så bra och att dom aldrig haft något att klaga på efter ett jag började :love: Sa åt dom att poängtera det till chefen också :angel:

Nä, jag ljög.... Jag vill att det ska vara torsdag....Så jag får slappa! Jag vill bara sova!

Yeay snart måndag, här pågår det migränsanering!

Ser fram emot att flyttstäda en lgh och en lokal samt städa en affär. Jippi! Hantverkarna är så renliga av sig att det är en dröm att städa dom :banana:

Fredagen började dock bra, fick höra att alla fastighetsskötare tycker att jag städar så bra och att dom aldrig haft något att klaga på efter ett jag började :love: Sa åt dom att poängtera det till chefen också :angel:

Nä, jag ljög.... Jag vill att det ska vara torsdag....Så jag får slappa! Jag vill bara sova!
Du skulle ha hängt med oss på Wenngarn igår :heart

Fantastisk match! :love: Efter fotbollen delade vi ut inbjudningskorten till dotterns 5-årskalas. Nu sover barnet och jag har precis ätit. För första gången idag :o
Nu ska jag skruva ihop två nya lampor och torka golvet på hela nedervåningen samt i badrummet på övervåningen.

Ok, det är nästan minst lika kul att titta på andra reagera på anime avsnitten på youtube som första gången man själv tittar på dem :angel: på så vis kan man titta på dem om och om igen :banana:

Precis sett senaste Greys Anatomy avsnittet, mycket tårar blev det :cry:
Borde sova, men egentligen inte jättetrött.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 840
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 96 97 98
Svar
1 948
· Visningar
67 748
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 775