Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 768
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittade på alla Greys som släppts hittills så nu kan jag somna till programmet om Ludvig II sagoslott :) måste bara upp ur sängen och stänga fönstret också... :cautious:

Underbaraste sonen rastade hunden efter skolan så jag behövde inte stressa ut med honom direkt efter jobbet idag.

Vissa dagar funderar jag allvarligt talat på varför jag skaffade katter och hund. Har tankar på att låta en av systrarna ta över hunden en stund så jag får avlastning tills jag vant mig att jobba heltid.

Men han är bra söt när han snarkar sött :love:

Jag har en sanslöst vidrig huvudvärk vilken såklart inte blev bättre av att jag tog tablett först nu. Efter att ha haft ont sen 15-tiden. Jaja, gammelponnyn och unga ryttaren skötte sig fint på terrängträningen. Kanske behövs det lite gas men med tanke på att det är typ tredje gången ryttaren sitter på ponnyn så är det mer än godkänt.
Nu skulle jag ha torkat golven men jag lär inte orka det så jag torkar bara trappan.

Skruva ihop den nya grillen, plocka ur diskmaskinen och byta lampa i en golvlampa får vänta till imorgon.

Ska stänga av datorn nu så jag kan borsta tänderna och svabba trappan innan jag dråsar i säng. Väckning 4.45 imorgon :banghead: (Stallet, lämna på dagis, utbildning, hämta på dagis, grillkväll.)

OMG vilken jävla dag, allt har strulat som skulle kunna tänkas strula, svärmor har ringt var femte minut och bett om att bli hämtad och blir jätteledsen när jag säger att hon bor där. Men jag kan ju inte säga att vi ska hämta henne heller för då får personalen ett helvete att hålla henne inne. Kom på att jag hade lovat att åka på årsmöte, rodde med hämtning av sonen på fotbollen eftersom det krockade med årsmötet. Hade blivit lovad smörgåstårta och så blir det en ostmacka.. Kommer hem efter 22, hungrig men ingen mat hemma... :arghh: Jo om jag skulle tillaga något då.. Så det blev macka och te och nu ska jag försöka sova.

Världens grymmaste Jam idag :love:
När vi typ inte orkade mer säger instruktörerna att "nu lägger vi ihop koreografierna och kör så det ryker...." fyfaaaanochjävlariminlillalåda så helvetesjobbigt (men roligt!! :banana: Jag var grymt bra idag! :D ) det var!
Sen när jag skulle gå hem så gick brandlarmet...vi kanske tog det där med "Kör så det ryker" lite för bokstavligt? :rofl: Eller så är det bara ett väldigt fjantigt larm. Som dessutom larmade 45 min efter att vi slutat...:sneaky:

Har hamnat i nån dålig nedåtgående spiral. Dålig kondition för att jag mått dåligt och vissa dagar inte ens lyckats ta mig utanför dörren.
Vill få bättre kondition och skulle behöva gå ner ett par kg, 2-3 skulle räcka bra. Alla mina extrakilon sitter typ mitt på magen så jag ser gravid ut, avskyr det.
Måste hitta nåt sätt och sporra mig själv, men vet inte hur. Och framförallt sluta tröstäta :banghead:
Sambon vill också gå ner några kg så vi får väl hjälpas åt i sommar.

Nog svamlat, nu sängen och sova för natten. Katten är i alla fall inne, så jag kan slappna av.

Har hamnat i nån dålig nedåtgående spiral. Dålig kondition för att jag mått dåligt och vissa dagar inte ens lyckats ta mig utanför dörren.
Vill få bättre kondition och skulle behöva gå ner ett par kg, 2-3 skulle räcka bra. Alla mina extrakilon sitter typ mitt på magen så jag ser gravid ut, avskyr det.
Måste hitta nåt sätt och sporra mig själv, men vet inte hur. Och framförallt sluta tröstäta :banghead:
Sambon vill också gå ner några kg så vi får väl hjälpas åt i sommar.

Nog svamlat, nu sängen och sova för natten. Katten är i alla fall inne, så jag kan slappna av.
Kram kram kram!! :heart:heart
Och sov så gott :heart

Ännu en natt som jag sitter i ett kolsvart rum och tittar på spökgrejer på paddan. De är på mentalsjukhus och filmar. Tack och lov är "bevisen" så kassa att jag fortfarande inte tror på det, men gamla mentalsjukhus är läskiga.

Konstaterar att det är dags att lägga sig i sängen som valpen pissat i... Hon pissade bara på täcket, men ja, jag kommer frysa inatt. Det är nu jag önskar att jag någon gång kunde ha intresse av att ragga upp någon annan människa.Så skönt det vore att trassla ihop sig med någon en hel natt och på så vis sluta frysa!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
272
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 97 98 99
Svar
1 976
· Visningar
68 588
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok