Vad i hela friden gör vi? Del XXII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 014
  • Visningar Visningar 64 748
Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstaterar att det är dags att lägga sig i sängen som valpen pissat i... Hon pissade bara på täcket, men ja, jag kommer frysa inatt. Det är nu jag önskar att jag någon gång kunde ha intresse av att ragga upp någon annan människa.Så skönt det vore att trassla ihop sig med någon en hel natt och på så vis sluta frysa!
Till du hittar den människan rekomederar jag att köpa ett extratäcke :up:

Voff vars täcke ena katten kissade på förra veckan med som snodde styvdotterns täcke :angel:

Äntligen hemma. 2.5 timmes väntan på akuten var över på knappt 10 min. Linda fot och bokad tid till röntgen imorgon för lilla mamma :heart nu sova, måste ställa klockan också så jag kan hem till mamma och äta frukost sen köra henne till röntgen 9.30.

Nackdelen med en nattarbetande sambo är ju att man sällan får sova ihop. Vilket inte gör så mycket...men i morse var jag så sjukt så efter att jag kört sonen till skolan åkte jag hem och kröp ner intill...han hade nyss kommit hem.
Nästa gång jag vanar till och tittar på klockan är hon nästan 12.00 :nailbiting:
Jag har sovit i 3½ timme :banghead:

Nu är jag givetvis jättepigg och hela övriga världen sover :meh:

Om någon skulle ringa och fråga vad jag gör och jag skulle säga att jag styckfryser färska jordgubbar som ska vara till jordgubbstårtor skulle det antagligen komma ett par bastanta grabbar i en svart van och hämta mig. :o

McG - som är inne på andra omgången jordgubbar i vår. :p

@Red_Chili jag kan rekommendera att det är bättre att sova ensam för värmens skull, det finns såna som fullkomligt snor hela täcket och tar dessutom alla centimetrars plats i sängen, ligga utknuffad på kanten utan täcke är ingen höjdare alls.
Sen finns det ju dom som ska helst ligga ovanpå också och är riktiga tungviktare på dryga 500 kilo,,,,,,,men varmt blir det iallafall med hästen som sängkamrat. :love:

SA ... vi bestamde att det var dags for en "vit" period har. Efter en jobbig dag har jag kommit fram till att vitt vin borde kvalificera for en "vit period". Visst gor det? Vi satt ute i skuggan, cirka 28*C med ett glas vitt vin och njot av kvallen.

Allt blommar har nu. Det blommar allt fran forsythia och ginst, till dogwood, rhododendron, azalea, kaprifol och magnolias blommar for fullt i skogen ... tradgardarna ar fulla med alla sorters blommor och vaxter. Det ar sa fantastiskt vackert ... och jag nyser. suck. Till och med vingardarna blommar nu ... tillbaka till det vita vinet. En vit period ar det. :p atchoo!

Nackdelen med en nattarbetande sambo är ju att man sällan får sova ihop. Vilket inte gör så mycket...men i morse var jag så sjukt så efter att jag kört sonen till skolan åkte jag hem och kröp ner intill...han hade nyss kommit hem.
Nästa gång jag vanar till och tittar på klockan är hon nästan 12.00 :nailbiting:
Jag har sovit i 3½ timme :banghead:

Nu är jag givetvis jättepigg och hela övriga världen sover :meh:
Jag har samma problem med min :meh: men får sova några timmar ihop, då han börjar halv två på natten O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
268
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 838
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 86 87 88
Svar
1 753
· Visningar
62 141
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 729