Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter ett fyra timmar långt samtal spårade det ur litegrann. Nåja, dags att sova så jag orkar vakna om drygt fyra timmar. Synd bara att jag är klarvaken och fundersam.

Min ena kisse är försvunnen och grannens hundar (som vill äta katter) är på rymmen :crazy: . Dessutom tog korpen min finaste tamaste lilla höna nyss men blev skrämd men hon var så illa tilltygad att jag fick ta bort henne :cry: Så nu är alla hönsen instängda. Jag har massor att göra och får ingenting gjort. :(

Förbannade jävla skitdag!

Sålt undan lite saker idag, ett överkast (50 kr), 2 kg pärlor (400 kr) lite annat smått och gott (400 kr) och imorgon kommer en och hämtar en kallaxhylla (150 kr). Skönt det kommer in lite småslantar :)
Vad duktig du är :up:
Jag önskar att jag hade varit detsamma... :crazy:

Idag är det bilbesiktning på schemat. Det gäller att välja den varmaste dagen hittills i år när man bokar in saker som innebär åka till staden :banghead:

Kul morgon... Först börjar min mobil ringa med jobbsamtal, det ska bara ske när de andra tre har stängt av sin svarsgrupp och med lite efterforskningar så kom jag på att det var idag vi senaste skulle byta växelsystem... Men innan jag hann fixa det så missade dottern bussen, vi hoppade in i bilen och hann åka en bit innan hon kom på att hon hade glömt datorn hemma, bara att vända...
Men nu har jag lämnat dottern, fixat mobilväxeln till två av tre, den tredje är ändå i radioskugga så det spelar ingen roll, hämtat daghunden och nu ska jag nog äta frukost och ta en alvedon för mitt huvud håller på att sprängas... :arghh: Sen ska jag bara titta på tre föreläsningar och läsa tre böcker... :meh:

Det är så vaaaaarmt :arghh:

Så just nu sitter jag i shorts och läser på om brandväggar när jag egentligen vill lägga mig i ett badkar :meh:

Jag har letat som en galning i hela huset men kan inte hitta kotten. Nu är det städat i badrummet så jag lär känna på lukten var han är snart. De luktar inte gott!

@Marita73 Har du hittat Kotte eller bara spåren av honom/henne?

@athena_arabians skönt att vara hos frissan, lyx! :)

@EmmaW Härligt att kissen kom hem, oro över djur är vidrigt.

@Ninnurur Hoppas dagen blir bra *håller tummarna*

@kolblakkur Bra att du får komma på intevju, nu är det "bara charmandet" kvar så har du rott hem det :bump:

Alla som jag missat: sorry, men det flödar ju inlägg så inte utstuderat missat mot någon alls.

@hallonsaft Nope, ingen kotte än. Har städat badrummet ordentligt så jag borde snart känna lukten av honom(?). Har ställt fram mat och vatten i badrummet. Jag hoppas att han inte var så skadad så han dött någonstans i huset men det verkar ha varit full fart i natt iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..
  • Vilken hundras?

Hästrelaterat

Tillbaka