Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, jag tror du missar grundproblemet med golf. Det är mördande tråkigt att gå runt och slå på en boll :wtf:
När man kan rida?! :D
I min värld är det plats till båda! :up:
Har i och för sig inte egen häst längre men har förbarmat mig över en 19-åring i min kusins stall. Ingen har riktigt tid att rida honom längre och han hade tråkigt så jag rider honom ett par gånger i veckan.Perfekt för mig, ingen stalltjänst, rider när jag vill och han har kul igen.:love:

@tornblomma Jag skulle behöva dig som stöd, jag är världens sämsta shoppare på kläder. :yuck:
Dock duktig på att shoppa/se saker till andra eller småsaker som står och tar plats hemma.

Har doick små ryck ibland och försöker rensa, en in 2 ut men väldigt korta perioder, dem är inte så roliga har jag kommit på men jag muttrar minst 1gång/dag att jag har förvaringsbrist.
Kanske dags att man blir logisk och arbetar praktiskt och inte bara tänker ibland :o

Jag vill ha glass och choklad, eller snickersglass.
Men jag är en lat, fet diabetiker och det är inte helg. Så jag får roa mig med lite sockerärtor.

Ptja, jag messar med T och låter bli att tänka på att den sand som den våta hunden igår rullade sig i nu ligger på mitt golv. Jag låter dessutom bli att tänka på att jag borde laga mat. Äter ändå nästan ingenting nu och har gått ner 1,5 kilo på fem dagar. Känns bra. Eller ja, inte bra att jag inte äter så mycket men ändå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 68 69 70
Svar
1 396
· Visningar
50 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?

Hästrelaterat

Tillbaka