Enligt löneansvarig skulle det va på gång, får hoppas på det då jag behöver pengarna.Jag har varit med om att det kommit efter 14.00 någon gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt löneansvarig skulle det va på gång, får hoppas på det då jag behöver pengarna.Jag har varit med om att det kommit efter 14.00 någon gång.
Nja ja vet inte, i så fall mer mechanica än den nya för i år.Då är du inte sugen på Mechanica eller den nya som kom i år?![]()
Haha, likadant som här då fast jag har ju svart också.Jag har inga kitschiga kläder, merparten av min garderob är militärgrön eller Real Tree camo
Seriöst, det är sant. Jag går oftast omkring i jobbkläder för de är bekvämast. @tornblomma skulle förmodligen gråta av min garderob![]()
Men, varför kan de inte hjälpa? Kunde de inte säga heller vart du kan vända dig istället?Faaan, tillbaka till ruta ett igen. Vet inte alls vart jag ska vända mig. Känner bara för att bryta ihop, allt känns hopplöst.
Ringde vc där jag vet de har gyn men nä de kan tydligen inte hjälpa ändå. Va fan gör jag. Jävla skit.![]()
12 grader och gråregn här också men snart ska jag ut och starta vedmaskinen och göra sista kubiken ved och eftersom jag ställt häckarna i två rader så fortsätter jag trava veden på höjden utanpå häckarna. Blir en bra limpa att ta av och presenning har jag också som räcker över hela limpan.Gnid in det bara
/+8 och gråregn![]()
Fram med symaskinen och sexa till garderoben med hjälp av den.Alla mina snygga kläder är minst fyra storlekar för stora.Oh well jag är faktiskt rätt nöjd över hur kroppen ser ut nu så sett men alla mina klänningar är som tält... har typ inga sexiga kläder som passar längre. Upptäckte att till och med sandalerna blivit för stora.
![]()
Som här då men eftersom det är för varmt för torrdräkt eller regnställ och jag lär bli blöt inifrån av svett så tar jag simvåtdräkten som underställ och en gammal sketen overall över som skydd. Det finns inget dåligt väder osv.Kom nyss hem från stallet blöt som en sork. Regnar tätt och blött men jag kommer inte klaga utan vara nöjd för det är torrt i trädgården så regnet behövs. Känns rätt bra att sitta i soffan med te och filt. Kan softa här i en halvtimma sen behöver jag nog röra på mig så jag hinner till jobbet i tid.
Byt ut "Klarna" mot "Posten", posten är ett skämt numera och Klarna har aldrig strulat men jag har ju E-faktura på precis alla fakturor och har i många år betalat via Klarna, direktöverföring och PayPal och det har aldrig strulat utan bara funkat.Aldrig mer Klarna!
Blir lite nyfiken på om mitt antagningsbesked kommit på villovägar också...
Faaan, tillbaka till ruta ett igen. Vet inte alls vart jag ska vända mig. Känner bara för att bryta ihop, allt känns hopplöst.
Ringde vc där jag vet de har gyn men nä de kan tydligen inte hjälpa ändå. Va fan gör jag. Jävla skit.![]()
Det kommer inte att ske. Någonsin. Jag klarar inte ens av att sy en raksöm. Tro mig.Fram med symaskinen och sexa till garderoben med hjälp av den.![]()
Synd!Det kommer inte att ske. Någonsin. Jag klarar inte ens av att sy en raksöm. Tro mig.![]()
Vi hade kaos dels för nån månad sen och dels för några veckor sen, ungdomar som hade chicken race mot tåget...Har alltid undrat vad det är för folk som springer på spåren...
Vi hade kaos dels för nån månad sen och dels för några veckor sen, ungdomar som hade chicken race mot tåget...![]()
Faaan, tillbaka till ruta ett igen. Vet inte alls vart jag ska vända mig. Känner bara för att bryta ihop, allt känns hopplöst.