Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram på dig!På väg till Malmö. Dagen D är här. KUMa 3 ska skiljas åt![]()
haha det vore ju någotStrunta i att ta på dig kläderna inför besiktningen, du får garanterat inga anmärkningar![]()
![]()
![]()
@ASKAPLASKAfantiserar om att ta en anställning där varken hjärna eller hjärta behöver utsättas för onödiga påfrestningar. Finns det ens sådana jobb?
... Jag hoppas för allt i världen att hon inte blev påkörd.Ha! Var en tjej som sprang under bommarna framför tåget. Hon fick inte åka med tåget![]()
... Jag hoppas för allt i världen att hon inte blev påkörd.
Skygga katten, som vanligtvis går ut och försvinner över sommaren, han sitter nån meter bort och spinner så golvet vibrerar.Jag hör knappt vad jag tänker.
Stoppade i ett nytt batteri i vågen imorse och vägde mig. Konstaterar att jag gått ner 5 kilo på en månad av att ha bytt medicinering. Inte ätit annorlunda, inte hållit igen, bara dragit ner levaxinet till hälften och kompletterat med liotyrin. Pigg är jag också.
Såhär lite har jag inte vägt på 10 år.
Låter som att du behöver semester.Dricker te efter en skön promenad med vovve. Strax en vild dag på jobbet.
Orkar inte riktigt med människor och fantiserar om att ta en anställning där varken hjärna eller hjärta behöver utsättas för onödiga påfrestningar. Finns det ens sådana jobb?
Drömmer även om att flytta ännu längre ut i skogen och leva på lavar och nån påse mjöl men det kan bli tufft i längden känner jag då jag gillar sushi och golvvärme och en massa andra I-landsgrejer.
Måste jobba på det där med balansen i tillvaron tror jag![]()
Nu är kissen hos veterinären.Och jag befinner mig på jobbet och har absolut ingen aning om vad som händer.
![]()
Tack. Messade just sambon för att kolla läget. Tiden var bokad 9.30 så jag borde nog snart höra något.Vi håller givetvis tummar, tår och katt-tassar för att det inte är något allvarligt![]()
Åhhh genialt, jag vill också ha en!Nu - kaffe! (från min egen kaffemaskin såklart, jobbets kaffe smakarså jag har eget på rummet).
Tycker det är hemskt med dessa bommarAbsolut inte. Det skulle kännas lite makabert att avvisa en påkörd människa från att åka med tåget![]()
Åhhh genialt, jag vill också ha en!
Det är ett av livets stora mysterier hur jobbkaffe kan vara så satans äckligt. Det borde vara förbjudet!!![]()