Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 186
Status
Stängd för vidare inlägg.
Skitpsykolog, skitpsykiatri och blä för allt, typ.
Gick ifrån mötet på psykiatrin, orkade inte.
Skitdag!
kram :heart

----------
Dags att gå upp. Det är rätt soft att vakna av sig själv runt tiosnåret, trots att jag la mig vid tre halv fyra i natt. Jag sover ju liksom till 9 i vanliga fall när jag lägger mig vid elva tolv :confused:O_o
Idag är det arbetsförmedlingen kl 13, köpa sytråd, hitta billiga dragkedjor och köpa mönsterpapper som står på schemat. Imorgon intervju :nailbiting:

Du menar väl "vad vore livet utan oss?" Jag har svaret: Fattigt och innehållslöst! :) Vi behövs allihop för att få världen att snurra.

Vaknade till halv storm och regn idag så jag vände mig och somnade om. Sova utomhus har sin charm och det är så mysigt när regnet smattrar på tarpen. :p
Lite så är det. Utan er vore livet väldigt mycket gråare.

just ja, jag ska se om det finns tid hos frisören också. Känner att jag måste klippa mig det är ju ett elände nu :banghead:

Dags att börja tömma bostadscontainern, den ska helsaneras från mögel så idag klär jag mig såhär för att inte bli allvarligt sjuk. Mögel är inte att leka med och speciellt inte i den omfattning som finns i containern så övertrycksdräkt avsedd för kemiska stridsmedel rekommenderas starkt. En vända till tippen blir det iallafall idag.

product.jpg

Mår illa så in i helskotta, ville egentligen åka till den ena gallerian och hitta ny bh:ar och kanske titta på den nya x men. Men tror jag ska köpa någon sorts mat och titta på film istället :(

Knappt jobbat alls idag och klockan är 18 :crazy: Haft möte med masters eleven på skype visserligen.

Eftersom det är så skönt väder idag (inget regn tyvärr) så har jag tagit ett ordentligt bad. Snart bär det av till ett fik för att äta lunch med Mamma och Syster :)

@MacGyver: Lite "Outbreak" över den där outfiten :D
Ja, det är ju en av mina "arbetsdräkter" jag fått och filtren som följde med om man nu vill använda den luftoberoende tar både radiak, virus och stridsgaser. Jag fick ju order om att använda den när jag ville och behövde för som dom sa, "går den sönder eller blir utsliten så finns det nya på förrådet, bara att hämta ut och köra vidare". :)

Vaknade till ett mindre roligt besked.
Var iofs väntat men hade hoppats slippa detta.
Så startade morgonen med att maila soc och ringa advokaten.
Inget mer mjäkande denna gång kör vi ända in i kaklet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka