Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men usch vad tråkigt att det blev så. *kram* Kan jag hjälpa till med nått?Skitpsykolog, skitpsykiatri och blä för allt, typ.
Gick ifrån mötet på psykiatrin, orkade inte.
Skitdag!
kramSkitpsykolog, skitpsykiatri och blä för allt, typ.
Skitdag!
Lite så är det. Utan er vore livet väldigt mycket gråare.Du menar väl "vad vore livet utan oss?" Jag har svaret: Fattigt och innehållslöst!Vi behövs allihop för att få världen att snurra.
Vaknade till halv storm och regn idag så jag vände mig och somnade om. Sova utomhus har sin charm och det är så mysigt när regnet smattrar på tarpen.![]()
Tack, men jag tror inte det. Bara att ösa ur sig här gör att det känns lite bättre, för stunden.Men usch vad tråkigt att det blev så. *kram* Kan jag hjälpa till med nått?
Skitpsykolog, skitpsykiatri och blä för allt, typ.
Skitdag!
Alla behöver ösa ur sig och gnälla av sig när det blir lite för mycket annars sprängs man inombords.Tack, men jag tror inte det. Bara att ösa ur sig här gör att det känns lite bättre, för stunden.
Ösa ur sig är bra för det mesta. Och skulle du behöva så finns jag både här och på pm. Och är jag inte här så fråga @GotAsecret om min fb om du vill. Där finns jag nästan alltid om du vill prata/ösa ur dig. Åter igen kram!Tack, men jag tror inte det. Bara att ösa ur sig här gör att det känns lite bättre, för stunden.
Ja, det är ju en av mina "arbetsdräkter" jag fått och filtren som följde med om man nu vill använda den luftoberoende tar både radiak, virus och stridsgaser. Jag fick ju order om att använda den när jag ville och behövde för som dom sa, "går den sönder eller blir utsliten så finns det nya på förrådet, bara att hämta ut och köra vidare".@MacGyver: Lite "Outbreak" över den där outfiten![]()
Dagen har ju knappt börjat, försök tänk mer positivtSkitpsykolog, skitpsykiatri och blä för allt, typ.
Skitdag!