Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är A och jag helt ensamma nu. Mormor är i Florida och morfar i New York. Det blir lite enkla utvägar ibland dåJag vill också ha frukost på McD, men istället blev det en trist hönökaka. Nåväl, planen för kvällen är en kebabtallrik när herrn anländer, så det kanske är vettigt att hålla igen på frukostkalorierna![]()
Min mormor och morfar åker till Gran Canaria på fredag när jag kommer till deras hus för att bo, men i den staden finns inget McDHär är A och jag helt ensamma nu. Mormor är i Florida och morfar i New York. Det blir lite enkla utvägar ibland då![]()
Min mormor och morfar åker till Gran Canaria på fredag när jag kommer till deras hus för att bo, men i den staden finns inget McD![]()
Men... där finns världens godaste kebabsås...
Jag gör för övrigt precis allt utom att skriva hemtenta. Borde sätta fart, men allt annat är ju så mycket roligare. Som att titta på hur löven vajar i vinden utanför fönstret...
Min sambo ville alltid ha en massa sex när han borde ha tentapluggatJag har hört att det finns dom som gått o klippt håret spontant istället för att tentaplugga.
![]()
Att man alltid hittar ursäkter till att ta en paus eller skjuta upp det.
Titta på löven som vajar i vinden får dig säkert att gå ner i varv, alltså borde det väl vara positivt
![]()
Min sambo ville alltid ha en massa sex när han borde ha tentapluggat![]()
Du har iaf någon att göra sånt med ibland...Jag vill ha sex fast jag inte behöver prokrastinera något![]()
Du har iaf någon att göra sånt med ibland...![]()
Han antydde efter mitt sms att jag var kåt att han skulle stanna på jobbet!![]()
![]()
![]()