Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håret är tvättat, jag är duschad, tvättmaskinen är tömd och nu ska jag fixa mat. Under tiden maten blir klar kan jag ju passa på att plocka ur diskmaskinen :)
Ska nog passa på att betala lite räkningar ikväll också. Ska bara synka klart telefonen med klockan först.

Lyssnar på polishelikoptern igen. Ikväll jagar den tydligen rånare, häromdagen var det visst mördare (som de fick fast!). Lugnt och fint område det här :grin:

Mätt som attans.
Kan bero på att det var så jäkla gott så jag tog lite till alldeles nyss.
Synd att jag tycker så illa om att laga mat när den blir så jäkla god.
Och nu fick jag hicka med

Recept, jag behover kul nya recept ... det later som om maken ar klar med jobbet som rormockare och jag har bade vatten och avlopp i koket igen.:D

Lussebullar ... jag behover baka lussebullar och andra kul Svenska bakverk.

Hoppsan ... nu later det illa fran koket ... det lacker formodligen :nailbiting: Jag undviker att stora ... fast dar gar avfallskvarnen ... vattnet rinner och inga fler "laten".:angel: Tors jag ga ut och kolla tro? Jag behover lite pafyllning av vinet i alla handelser ... kanske jag smyger ut for att kolla vad som pagar.:grin:

Medan jag slar ihjal frukt flugor ... HJALP ... hur blir man av med dem?

Vaken sedan en och en halv timme och kan inte somna om :(. Jag ska visst aldrig få sova ordentligt. Får jag 8 timmar sömn någon gång är det nästan en sensation. Dags att köpa magnesium?

God morgon! Jag försöker att låta bli att tänka/reagera på skiten här hemma. Går så där. Så nu rymmer jag i helgen.

Vaknade med huvudvärk :meh: Det blev väl för lite vatten igår :cautious: Kisse har försökt ligga och kurra på mig hela natten :love: så nu håller min rygg på att ha ihjäl mig :crazy:

Har jag en katt på magen rör jag mig nämligen inte, det blir så automatiskt och har alltid varit så :D och gammal tant med stel kropp klarar inte att ligga still så länge :meh:

Dricker kaffe och väntar på hantverkare som uppenbarligen inte kan hålla tiden fast han bestämde den själv och det där med att informera om att man är färsenad är tydligen svårt.
Hoppas det är ögongodis i alla fall men det lär jag inte ens upptäcka för jag avskyr verkligen sånt här och speciellt på morgonen.
Jag hade alltså kunnat gå upp senare. :cry:

Dricker kaffe och väntar på hantverkare som uppenbarligen inte kan hålla tiden fast han bestämde den själv och det där med att informera om att man är färsenad är tydligen svårt.
Hoppas det är ögongodis i alla fall men det lär jag inte ens upptäcka för jag avskyr verkligen sånt här och speciellt på morgonen.
Jag hade alltså kunnat gå upp senare. :cry:

För hantverkare är det inte svårt, det är omöjligt :grin:

Ja, förutom för den lokala elektrikern :love: :love: :love:

Sålt min säng så nu får jag sova på soffan ett par veckor. Det ska nog gå bra det med.
200 kr rikare och en möbel mindre att fundera på vid flytten!

Jag tar tillbaka inlägget. Köparen kom aldrig och hämtade och verkar inte som det blir nån affär. Typiskt!
För hoppas nån annan nappar och tar sängen innan flytten

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 833
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 375
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 370
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka