Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade en bild som ganska perfekt synliggör påvens kvinnosyn:

mossa_58122133.jpg

Vill helst dra täcket över huvudet igen. men måste ta hand om hästarna. de borde motioneras en stund med men inspirationen flödar inte riktigt.
Får hitta lämplig muta till mig själv om jag får tummen ur och longerar dem iaf. Typ att be maken ge dem nattmaten när han kommer hem så jag inte behöver gå ut mer ikväll?

Inne i mitt tillfälliga rum, väntar på pizzan som är i ugnen. Hästen var inte helt ok idag men har ingen aning om han bara var trött eller om det är något annat.
Ska ut och titta till honom lite senare ikväll igen.

Är så jäkla imponerad av min hjärna. Trots att jag stressar sönder den och inte fungerar i vardagen så kan jag prestera i skarpt läge.
Min träningsdel hade jag gått igenom en enda gång, vilket var igår när vi skulle instruera några från termin ett. Trots det fick jag jättefint omdöme.
Föreläsningen hade jag också bara övat en gång, och där kom kommentaren att det märktes att vi övat på det vi skulle säga :p .
Borde nästan få en Oscar för min förmåga att gå in i en annan roll ;)

Det tog 45 min att rensa vattenlåset till handfatet i badrummet. Inte för att det är speciellt avancerat eller så, utan för att jag måste skruva ner skåpet som sitter på väggen under handfatet för att komma åt... :meh: Avverkade lite annat smått och gått också, och nu äter vi något så kulinariskt som Capellinipasta och chicken nuggets till middag :D

Yep! Går jättebra. När jag var i min smoothies period använde jag bananer och fruktjuice istället för yoghurt/glass eller liknande mjölkprodukter. Perfekt med en halv frusen banan, lite juice och sedan bär efter behag, kallt, krämigt och otroligt gott. Yumm...
Ok. Då får jag göra det med resten. Med skal eller utan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 845
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 383
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 452
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka