Vad i hela friden gör vi del XXXX

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare avslutat medlemskap
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 52 864
Status
Stängd för vidare inlägg.
Undrar lite varför så många helt plötsligt är så griniga på detta forum? :cautious:
Måste nog ta en Bukepaus för att inte surna till själv.

Nu ska jag dock sova. Har sanerat mig själv och renbäddat. Mkt angenäm känsla av fräschör! :up:
Senaste nätterna har jag haft en återkommande dröm. Jag kliver på tunnelbanan med mina åtta katter i koppel. Och dessa börjar prata och sjunga för mig.
Är ganska intresserad av hur detta slutar så GOD NATT!

Och kram på dig @ainasoja (och till alla andra också såklart)! :heart

Dags att stänga in kaninerna för natten. Då har de "bara" sammanlagt runt 7 kvm att vara på. Är vi hemma öppnar vi upp till en hage också, då har de runt 15 kvm.

Har redan blivit sugen på att bygga ett riktigt kaninhängn på 20-25 kvm :o Känner att jag behöver ett projekt.
Vilket fint liv dom lever dina kaniner. Många får inte ens komma ut och känna solen i sin päls.

Ska försöka sova. Armen värker något så fruktansvärt och svullnaden vill inte ge med sig utan har ökat i stället. Hoppas den är bättre när jag vaknar.

Och jag dumpstrar ju också som du kanske vet, jag måste vända på varje sten och spara in på allt om byggplanerna ska gå i lås. Är man fattig och har små inkomster så MÅSTE man vända på varje sten.
Inget fel med återbruk i min bok, försöker vara så klok konsument själv men har inte kommit till dumpstring än.

Har hittat intressanta saker både på fb och blocket.
Idag på dagen blir det att städa och laga mat och umgås med dotra.
På fredag åker dotras kompis hem, men hon kommer tillbaka sen igen

En fantastisk sommarnatt inatt. Inte ett moln på himlen och en nästan full måne som lyser upp vägen för oss. Behövde inte ens använda pannlampan. Solen som börjar klättra upp över åsen. Det är så här en sommar skall vara :love:

Många :heart till alla er med sorger och andra vedermödor. Ibland gör det ont att leva :(

Klockan ar 8 pm och det ar inte fullt sa hysteriskt varmt (phu) men fortfarande for varmt for mig sa det blir till att sova i husvagnen med AC igen.:cautious: Tur den star vid huset.

I dag har jag aterigen konstaterat att vart hus ligger helt perfect. I stort sett det langsta vi nagonsin behover kora for nagonting ar max 10 minuter (well ... 11 till min favorit matvaru affar:p) och allt ligger i en cirkel runt oss. I dag har hundarna fatt lite "barn uppfostran" av var granne's 5 aring. Han ar en mycket ivrig "hund tranare" och far lara sig en hel del medan mina hundar som ar ovana vid barn far lara sig ocksa. :D I love it.

Tog upp gårdagskvällens strumpor från golvet och satte på mig dem. De var i det närmaste blöta,.
Jo, det är hög luftfuktighet nu....
Ska jag äta knäckebröd får det nog gå en vända i brödrosten först.

Det är plaskigt här också :yuck: Jag tål värme bra men hög luftfuktighet är blä. Huden gillar det dock :up:

Den här sommarens flavour på frukost är tydligen näbbmus istället för tidigare somrars sorkungar... :cautious: Japp, min katt försöker ge mig frukost igen. Det är femtielfte näbbmusen hon drar in :meh:

13704296_160288167713729_1454851809_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
332
Senast: Tilly_85
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 401
Senast: Sanna25
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom... 32 33 34
Svar
666
· Visningar
39 362
Senast: iNHALE
·
Skola & Jobb Jag startar en ny tråd för att få mer input. Början finns i sommarföräldrar -25. Jo, jag är gravid i v 24 och fick igår beviljad...
Svar
18
· Visningar
881
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Valp 2025
  • Hönstråden II